نگذارید پاتوسی به سرنوشت تیام دچار شود

به گزارش مشرق، این بازی از آن‌جهت دیدنی خواهد شد که افشین قطبی پس از ۱۰ سال روبه‌روی آبی‌پوشان پایتخت قرار می‌گیرد. البته نکته جالب آنکه مصاف قطبی با استقلالی‌ها هیچ‌گاه برنده نداشته و دو تیم در هر سه دیدار برگزارشده به تساوی رضایت داده‌اند. درخصوص این دیدار با محمد نوازی، پیشکسوت استقلال گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

 


استقلال توانست برد خوبی مقابل ذوب‌آهن کسب کند. ارزیابی‌تان چیست؟

عملکرد استقلال در این بازی خیلی خوب بود. بازیکنان از موقعیت‌هایشان به‌خوبی استفاده کردند و نسبت به بازی‌های قبلی هماهنگی بهتری با هم داشتند. در کل شرایط استقلال در این دیدار خیلی خوب بود. خداراشکر خوب بازی کردند و نتیجه هم گرفتند.

فکر می‌کردید تیم منصوریان با این نتیجه شکست بخورد؟

به هر حال شرایط ذوب‌آهن قبل از حضور علیرضا منصوریان هم خوب نبود. نمی‌توان گفت مشکل ذوب‌آهن فنی است، این تیم مشکل روحی-روانی دارد. در واقع تیم علیرضا منصوریان بیمار است. با این شرایط به آزادی آمدن و قرارگرفتن مقابل این استقلال، پیروز شدن سخت است.

بیشتر بخوانید:

توضیح خطیر درمورد قرارداد پاتوسی

 

دلیل اینکه استقلال نسبت به نیم‌فصل اول بهتر بازی می‌کند، چیست؟

به هر حال تمرینات و تاثیراتی که کادرفنی در تعطیلات نیم‌فصل داشتند و بازیکنان جدیدی که به خدمت گرفتند، باعث شده استقلال روند صعودی در لیگ داشته باشد.

عملکرد خارجی‌های تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟

پاتوسی به‌خوبی خودش را در تیم جا انداخت. بازیکنان هم با این بازیکن خوب کار می‌کنند و خیلی زود با همدیگر هماهنگ شدند.

قرارداد پاتوسی با استقلال ۶ ماهه است و بازی خوبی هم در استقلال به نمایش گذاشته، حیف نیست آخر فصل از دستش بدهیم؟

فعلاً تا زمانی که با استقلال قرارداد دارد، ما باید از این بازیکن استفاده کنیم. مدیران لایقی که در راس باشگاه کار می‌کنند، ان‌شاءالله بتوانند در این زمینه تلاش کرده و پاتوسی را حفظ کنند، دیگر دست مدیران و کادرفنی تیم است که زود اقدام کنند و قرارداد خوبی با او ببندند که خاطره تلخ مامه تیام تکرار نشود. البته باید منتظر ماند و دید این بازیکن در ادامه مسابقات همین عملکرد موفقیت‌آمیزش را ادامه می‌دهد یا خیر. نباید عجولانه تصمیم گرفت.

گونسالوس چطور؟ این بازیکن اضافه‌وزن دارد، فکر می‌کنید در بازی‌های سخت آتی از نظر بدنی آماده شود؟

ان‌شاءالله برسد. ما خوشحال می‌شویم این بازیکن بتواند عملکرد خوبی در تیم داشته باشد. به هرحال باشگاه برای این بازیکن هزینه کرده و نباید ضرر ببیند.

بازی با فولاد را چطور می‌بینید؟

در اهواز بازی کردن سخت است. فولاد در خانه خودش پرسپولیس را شکست داده و شرایط این تیم نسبت به نیم‌فصل اول و پس از ورود افشین قطبی خیلی بهتر شده است. اما فکر نمی‌کنم مقابل استقلال بتوانند مقاومت کنند و شرایط آبی‌ها را برای پیروز شدن بهتر می‌بینم.

استقلال مهره‌های زیادی در تیمش دارد. مردم توقع دارند با این همه مهره تیم قهرمان شود. این توقع بحق است؟

باید آخر فصل عملکرد تیم را ببینیم. این صحبت‌ها توقعات زیادی است. باید به کادرفنی فرصت داد. ما به خاطر قهرمانی استقلال همه‌جوره تیم را حمایت می‌کنیم. ان‌شاءالله قهرمان شود و هواداران خوشحال شوند.

از هفته آینده بازی‌های استقلال در لیگ قهرمانان آغاز می‌شود، می‌تواند از گروه مرگ همچون فصل گذشته صعود کند؟

سال گذشته هم این بحث‌ها بود که گروه استقلال گروه سختی است. ایرانی‌ها در هر تورنمنتی که قرعه‌کشی می‌شود، شروع به این صحبت‌ها می‌کنند و می‌گویند گروه ما، گروه مرگ است. فکر می‌کنم اگر تیم ما اقتدار همیشگی خودش را داشته باشد، تیم‌های آسیایی نمی‌توانند جلوی ما قدعلم کنند و قطعاً هم تیم ما نتیجه می‌گیرد.

بازیکنان استقلال اعتراض زیادی به داوری می‌کنند که به همین دلیل کارت‌های بی‌مورد می‌‌گیرند.

اعتراض به داوری در همه جای دنیا وجود دارد. داوران ما آنقدری اشتباه دارند که بازیکنان به‌نحوه قضاوت‌شان اعتراض می‌کنند. تنها استقلال هم نیست و بقیه تیم‌های لیگ برتری هم معترض هستند.

اما این اعتراض‌ها نتیجه‌ای جز محرومیت ندارد. مثلاً روزبه چشمی به دلیل اعتراض بی‌مورد به داوری اخطار گرفت و بازی با فولاد را از دست داد.

روزبه به‌خاطر رفتارش کارت گرفته و جریمه خوبی می‌شود که در دیدارهای بعدی اعتراض نکند. چشمی بازیکن خوبی است اما روی نیمکت استقلال بازیکن زیاد داریم که جای این بازیکن به بازی گرفته شود و از این بابت هیچ مشکلی وجود ندارد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

علی خطیر: خارج از فیفادی بازیکن به تیم ملی نخواهیم داد؛ قرارداد پاتوسی افزایش نخواهد یافت

چ فوریه 27 , 2019
معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: ما در بحث &#1607...