محمد دانشگر: شانس قهرمانی ما نسبت به دیگر مدعیان کمتر نیست؛ هیچ ترسی از حریفان آسیایی نداریم

محمد دانشگر

مدافع جوان استقلال گفت: استقلال یک باشگاه بزرگ و ریشه‌دار در فوتبال ایران و آسیاست به همین دلیل حتی در بدترین روزهایش هم مدعی جدی قهرمانی است.

به گزارش استقلال نیوز، محمد دانشگر دفاع جوان استقلالدر گفتوگو با خبرگزاری تسنیم، در خصوص به پیروزی استقلال برابر ذوب‌آهن و شرایط تیم، صحبتهایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* پیروزی استقلال مقابل ذوب آهن؟

ما یک بازی سخت را با برد پشت سر گذاشتیم. پیروزی ذوب‌آهن برابر الغرافه نشان داد که آنها از لحاظ فنی چه کیفیتی دارند و ما یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر را شکست دادیم. نکته مهم، بازی بسیار خوبی بود که انجام دادیم و این سه امتیاز هم به ما کمک کرد تا جایگاه‌مان در جدول بهتر شود. الان در رده چهارم هستیم، ولی این فرصت را داریم تا باز هم خودمان را در بازی‌های آینده بالا بکشیم.

* آیا استقلال می‌تواند در لیگ امسال به قهرمانی برسد؟

استقلال یک باشگاه بزرگ و ریشه‌دار در فوتبال ایران و آسیاست به همین دلیل حتی در بدترین روزهایش هم مدعی جدی قهرمانی است. ما در لیگ امسال در برخی از بازی‌ها امتیازهای حساسی از دست دادیم، اما هیچ وقت ناامید نشدیم و حالا هم موقعیت خوبی داریم. در نیم‌فصل دوم گرفتن امتیاز خیلی سخت است، ولی هدف ما این است که تا پایان لیگ برتر کمترین امتیاز را از دست بدهیم. استقلال هم اندازه دیگر مدعیان برای قهرمان شدن در لیگ برتر شانس دارد و این شانس نسبت به دیگر مدعیان کمتر نیست.

* بازی این هفته برابر فولاد خوزستان؟

فولاد هم جزو تیم‌های خوب لیگ برتر است که بعد از تغییرات در کادر فنی، نتایج خوبی گرفته است. بازی در اهواز برای هر تیمی سخت است، ولی ما در این بازی هدفی جز برد نداریم. موقعیت استقلال در جدول طوری است که باید این بازی را ببریم و گرفتن سه امتیاز از فولاد برای استقلال بسیار حیاتی و مهم است. امیدوارم این روند خوبی که داریم را ادامه دهیم و در این بازی هم با برد زمین را ترک کنیم.

* شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و اینکه خیلی‌ها معتقدند استقلال در گروهی با حضور تیم‌های الهلال عربستان، الدحیل قطر و العین امارات کار سختی در پیش خواهد داشت؟

استقلال در آسیا تیم پرافتخاری است. ما در یکی دو سال گذشته هم در گروه‌های سختی قرار گرفتیم، ولی نتایج خوبی گرفتیم. الهلال، العین و الدحیل تیم‌های پرقدرتی هستند، ولی ما هم استقلال هستیم و هیچ ترسی از حریفان‌مان نداریم.

* عملکردت در استقلال و اینکه در بازی با ذوب‌آهن یکی از گل‌های تیم را به ثمر رساندید؟

خدا را شکر شرایط خوبی دارم، ولی همیشه سعی می‌کنم که دنبال پیشرفت باشم. امیدوارم که در هر بازی برای استقلال بازیکن تأثیرگذاری باشم.

 

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

محمد دانشگر: تا پایان فصل کارمان فوق‌العاده سخت است؛ گلم را به مادرم تقدیم می کنم

محمد دانشگر: از گزارشگری احمدی گله دارم؛ بعد از شکست مقابل السد خدا را شکر کردم!

محمد دانشگر: شفر متفاوت ترین مربی من بوده است؛ گلم را به هواداران تقدیم می کنم!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ستار همدانی: پاتوسی همانند تیام است؛ مساوی هم برابر فولاد خوب نیست!

س فوریه 26 , 2019
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: پاتوسی به خوب&#1740...