ستار همدانی: پاتوسی همانند تیام است؛ مساوی هم برابر فولاد خوب نیست!

ستار همدانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: پاتوسی به خوبی استقلال را درک کرده، گل می زند، پاس گل می دهد و می تواند در لیگ قهرمانان هم کمک موثری باشد.

به گزارش استقلال نیوز، ستار همدانی پیشکسوت و عضو کمیته فنی استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص وضعیت این روزهای استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* وضعیت این روزهای استقلال؟

مدت ها بود که استقلال را این چنین سرعتی ندیده بودیم. این تیم در گذشته فاقد سرعت و کارهای تاکتیکی بود اما خوشبختانه در چند بازی اخیر عملکرد قابل قبولی داشته و  توانسته در چهار بازی نیم فصل دوم به سه پیروزی خوب دست پیدا کند. اگر چه این تیم مقابل تراکتور سازی شکست را پذیرا شد اما نمایش قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت. یکی از دلایل مهم موفقیت استقلال، ثبات ترکیب این تیم بود که شفر دست به ترکیب برنده خود نزد و توانست در دو بازی ۵ گل به ثمر رسانده و گلی هم دریافت نکند اما امیدوار هستیم این روند برای استقلال ادامه داشته باشد تا این تیم بتواند با توجه به اختلاف اندکی که با تیم های صدرنشین دارد از آنها جدا شده و صدرنشین لیگ شود.

* دیدار استقلال برابر ذوب آهن اصفهان؟

ذوب آهن این روزها شرایط سختی دارد. چند بازی پیاپی، سفر به دو کشور اینها همگی بر بازیکنان تأثیر منفی می گذارد. این تیم همیشه خوب است. درست است که مقابل استقلال شکست خورد اما قواره یک تیم بزرگ را دارد و می تواند در آینده نتایج قابل قبولی کسب کند. شفر آنالیز خوبی از ذوب آهن داشت. کاملاً به نقاط ضعف این تیم آشنا بود و توانست از همان جا ضربه نهایی را وارد کند.

* عملکرد آیاندا پاتوسی؟

این بازیکن به خوبی در استقلال جا افتاده است و هواداران به او علاقه خاصی پیدا کرده اند. او همانند تیام شده است که نیامده گل زنی کرده و چهره محبوبی برای آبی پوشان شد. پاتوسی به خوبی استقلال را درک کرده، گل می زند، پاس گل می دهد و می تواند در لیگ قهرمانان هم می تواند کمک موثری به استقلال کند.

* دیدار روز پنج شنبه آبی پوشان برابر فولاد خوزستان؟

اگر استقلال می خواهد به صدر جدول برسد باید امتیاز از دست ندهد حتی مساوی هم برای او خوب نیست حالا با کیفیت بالایی که آبی پوشان از خود به نمایش می گذارند مطمئنا به دنبال کسب سه امتیاز برابر فولاد هستند. البته قرمز پوشان خوزستانی با آمدن افشین قطبی تحول بسیار خوبی پیدا کردند و مطمئنا حریف سرسختی برای استقلال خواهند بود. اگرچه قطبی و یارانش در هفته نوزدهم شکست را پذیرا شدند مطمئنا نمی خواهند در خانه این روند را ادامه داده و دنبال پیروزی برابر استقلال هستند و  باید شاهد یک بازی زیبا از دو تیمی باشیم که در کارهای فنی بسیار عملکرد خوبی دارند.

* آیا فشردگی بازی ها تأثیر منفی برای تیم های حال حاضر در لیگ قهرمانان خواهد گذاشت یا خیر؟

فوتبال ما به این برنامه ها عادت کرده، دو ماه استراحت و به یک باره ۷ بازی در یک ماه. امیدوارم کادر فنی تیم های حاضر در لیگ قهرمانان به گونه ای تمرینات خود را برنامه ریزی کنند که بتوانند با یک ریکاوری مناسب، آماده حضور در لیگ برتر و لیگ قهرمانان باشند. اگرچه کار سختی در پیش دارند اما یک برنامه ریزی درست می تواند کار را برای کادر فنی و بازیکنان تا حدودی آسان کند.

اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش تمرین سه شنبه عصر استقلال/ جلسات خصوصی شفر با برخی بازیکنان!

س فوریه 26 , 2019
تمرین تیم فوتبال استقلال در مجموعه ورزشی &...