هاشم حیدری: ذوب آهن حرفی برای گفتن نداشت؛ استقلال هم یکی از مدعیان قهرمانی ست

هاشم حیدری

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: دست شفر این روزها حسابی باز است و می‌تواند در تمامی دیدارهایش با تفکرات تهاجمی بازی کرده و مزد شجاعتش را هم بگیرد.

به گزارش استقلال نیوز، هاشم حیدری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، درباره مشکلات تیم فوتبال استقلال صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:هاشم حیدری در گفتگو با مهر:

* ذوب آهن حرفی برای گفتن نداشت

بازی خیلی خوب و تهاجمی را از استقلال مقابل ذوب آهن شاهد بودیم و میزان برتری آبی پوشان به حدی بود که بتوان گفت ذوب آهن حرف خاصی در این بازی برای گفتن نداشت.

* آبی ها در این دیدار با تفکرات کاملا تهاجمی به میدان آمدند

آبی‌ها در این بازی هم با تفکرات کاملا تهاجمی به میدان آمدند و مزد این بازی هجومی را هم گرفتند. هرگاه استقلال تهاجمی بازی کرده توانسته به خواسته‌اش برسد و بر عکس هرگاه محتاط و ترسو بوده عواقب آن را دیده است.

* استقلال یکی از پرمهره ترین تیم های ایران است

در حال حاضر استقلال یکی از پر مهره ترین تیم‌های ایران است و دست شفر برای انتخاب مردان ثابت و حتی نیمکت نشینش کاملا باز است. او به راحتی می‌تواند بازیکنی که روزش نباشد را با بازیکن دیگری جایگزین کند و همواره مقابل همه تیم ها با همین روش بازی کند.

* استقلال هم یکی از مدعیان قهرمانی ست

آبی پوشان با در پیش گرفتن همین شیوه می‌توانند امیدوار باشند که حتی در پایان فصل به مقام قهرمانی هم برسند. رقابت در کورس بالای جدول حسابی داغ است و استقلال هم یکی از تیم‌های مدعی در این کورس قهرمانی می‌باشد.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رقم سرسام‌آور برای حفظ پاتوسی در استقلال

س فوریه 26 , 2019
به گزارش مشرق، ستاره این روزهای تیم فوتبال...