محمد دانشگر: تا پایان فصل کارمان فوق‌العاده سخت است؛ گلم را به مادرم تقدیم می کنم

محمد دانشگر

مدافع جوان استقلال گفت: امیدوارم هفته آخر در بازی با سپیدرود اتفاقات خوبی برای ما رقم بخورد و روز خاطره‌انگیزی را برای تماشاگران رقم بزنیم.

به گزارش استقلال نیوز، محمد دانشگر دفاع جوان استقلال در ابتدای این فصل به جمع آبی‌پوشان اضافه شد و در دورانی که تیم شفر خوب نتیجه نمی‌گرفت انتقادات زیادی را تحمل کرد. دانشگر البته بعد از نیم‌فصل اول شرایط بهتری پیدا کرد حالا به یکی از عناصر مهم خط دفاعی استقلال در کنار پژمان منتظری تبدیل شده است. 

وی در گفتوگو با خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار تیمش با ذوب آهن و گلی که به ثمر رساند صحبتهایی کرد که در ادامه می خوانید:

* ابتدا از بازی صحبت کنیم که شاید می‌شد استقلال گل‌های بیشتری هم بزند.

همین‌طور است ما بازی سختی داشتیم و می‌دانستیم ذوب آهن تیم خوبی دارد. این تیم همیشه مقابل استقلال و پرسپولیس خوب کار کرده و در یک سال اخیر بازی‌های زیادی را با استقلال انجام داده بود. هم در جام حذفی، هم در لیگ قهرمانان و هم در لیگ برتر طی یک سال اخیر بازی‌های زیادی صورت گرفت.  با توجه به اینکه ذوب آهن هفته گذشته در آسیا کامبک خوبی داشت ما می‌دانستیم کار سختی داریم و حضور منصوریان روی نیمکت این تیم هم باعث شد تا بازی خود به خود حساس شود. خدا را شکر می‌کنم که در نهایت استقلال برنده بازی شد و سه امتیاز بازی را گرفتیم.

* استقلال در دو بازی گذشته می‌توانست گل‌های بیشتری بزند چرا این همه فرصت از دست می‌دهید؟

ما باید تمرینات بیشتری انجام دهیم که چنین اتفاقاتی نیفتد شاید در هر بازی 5 یا 6 موقعیت صد درصد ما تبدیل به گل نمی‌شود ولی به هر حال باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که این اتفاق نیفتد چون در آسیا بازی‌ها شرایط متفاوتی دارد و فرصت کمتری نصیب تیم‌ها برای گلزنی می‌شود.

* از شرایط خودت صحبت کن. به نظر می‌رسد فشارهای اول فصل در تو نتیجه مثبتی داشته و حالا شرایطت کاملاً تغییر کرده است.

همه بازیکنان در استقلال ممکن است زمان‌هایی تحت فشار قرار بگیرند ولی مهم این است که این فشار چگونه مدیریت شود. بعد از اتفاقات اول فصل و آن فشارهای روحی و روانی فکر نکردم که اینجا دیگر جای من نیست و با خودم گفتم با یک نیم‌فصل بازی نباید از استقلال بروم. تمریناتم را بیشتر کردم و با مربیان تمرینات اختصاصی انجام دادم و خوشبختانه شرایطم تغییر کرد. این را هم بگویم وقتی تیم خوب کار می‌کند مطمئناً شرایط عوض خواهد شد و روی عملکرد بازیکنان هم تأثیر دارد.

محمد دانشگر و روزبه چشمی

* دومین گلت را هم برای استقلال به ثمر رساندی.

همین‌طور است البته می‌خواستم خوشحالی کنم که چشمی اجازه این کار را به من نداد و من را گرفت و ول نمی‌کرد اما امروز روز مادر است و من گلم را به مادرم تقدیم می‌کنم.

* با این شرایط که 4 امتیاز با صدر جدول فاصله دارید آیا هواداران می‌توانند خوش‌بین باشند که استقلال قهرمان شود. 

اگر به بازی‌های ما تا آخر فصل نگاه کنید متوجه می‌شوید کارمان فوق‌العاده سخت است ما اصلاً تا پایان فصل بازی آسان نداریم. به هر بازی باید به چشم یک فینال نگاه کنیم و بازی آینده ما هم با فولاد است که مطمئناً در اهواز کارمان راحت نخواهد بود. فولاد تیم خوبی است و مربی با دانشی دارد ولی ما امیدوار هستیم که برنده بازی باشیم.

* نگفتی هواداران به قهرمانی امیدوار باشند یا خیر؟

صد درصد از روزی که در ترکیه برای نیم‌فصل دوم تمریناتمان را شروع کردیم هدفمان قهرمانی بوده ما هم تماشاگران خوبی داریم، هم کادر فنی و هم بازیکنان خوبی. هدف‌مان هم این است که به تیم‌های بالای جدول توجهی نداشته باشیم و کار خودمان را انجام دهیم. امیدوارم هفته آخر در بازی با سپیدرود اتفاقات خوبی برای ما رقم بخورد و روز خاطره‌انگیزی را برای تماشاگران رقم بزنیم. 

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

محمد دانشگر: از گزارشگری احمدی گله دارم؛ بعد از شکست مقابل السد خدا را شکر کردم!

محمد دانشگر: شفر متفاوت ترین مربی من بوده است؛ گلم را به هواداران تقدیم می کنم!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استیلی: لیگ را به خاطر امیدها تعطیل کنید!

د فوریه 25 , 2019
به گزارش مشرق، تیم فوتبال امید ایران که خو&#1583...