ایمان عالمی: پاتوسی به خوبی می‌تواند رهبر تیم در میانه زمین باشد؛ بازی با ذوب‌آهن سخت است

ایمان عالمی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بیشتر از یکسال از سرمربیگری شفر در استقلال می‌گذرد اما او هنوز ترکیب ایده‌آلش را نشناخته است.

به گزارش استقلال نیوز، ایمان عالمی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص پیروزی استقلال برابر پارس جنوبی و دیدار پیش رو با ذوب آهن صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

* دیدار استقلال مقاب پارس جنوبی جم؟

بازی خوبی از استقلال مقابل پارس جنوبی جم دیدیم و یک پیروزی بی دردسر در این بازی به دست آمد. قطعا اگر درخشش رحمان احمدی درون دروازه پارس جنوبی نبود شکست آنها خیلی سنگین می‌شد.

* بازی آیاندا پاتوسی بازیکن جدید استقلال در این دیدار؟

پاتوسی در همان اولین بازی نشان داد می‌تواند مهره گم شده تیم شفر در میانه میدان باشد. او به خوبی می‌تواند از نظر فنی یک رهبر در میانه زمین باشد و بازی تیم را کارگردانی کند. انتقادی که به شفر وارد است این است که در این مدت زمانی که هدایت استقلال را بر عهده داشته هنوز به ترکیب ایده آلش نرسیده است. ما مرتبا می‌بینیم ترکیب استقلال تغییر می‌کند و این اصلا خوب نیست و یکی از دلایل نوسان تیم همین  است. در همین دو سه هفته اخیر تغییرات زیادی چه در چیدمان، چه در ارنج و چه در پست بازیکنان دیده می‌شود. بعنوان مثال وریا یک روز هافبک راست است، یک روز دفاع راست. منتظری یک روز دفاع میانی است و یک روز دفاع راست، سهرابیان، چشمی، نورافکن، اسماعیلی، تبریزی و خیلی‌های دیگر هنوز نمی‌دانند پست اصلی شان چیست.

* بازی کردن استقلال با تنها یک مهاجم؟

من به این شیوه ایراد نمی گیرم چون بازیکنان استقلال در این روش شرح وظایف شان را به خوبی می‌شناسند و تیم از این بابت مشکلی ندارد. گواه ادعای من هم تعداد زیاد گلهای آبی پوشان در هفته‌های اخیر است. در حال حاضر هم استقلال یکی از بهترین خطوط حمله لیگ برتر را در اختیار دارد.

* بازی پیش روی استقلال با ذوب آهن؟

این یک چالش سخت برای آبی پوشان است. ذوب آهن با نتیجه خوبی که در آسیا گرفته از روحیه و انگیزه خوبی برای این بازی برخوردار است. با همه شرایط خوبی که استقلال در این روزها دارد فکر می‌کنم کار ساده‌ای برابر ذوب آهن در پیش نداشته باشد.

اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازیکن استقلال مصدوم شد

ش فوریه 23 , 2019
به گزارش مشرق، آخرین تمرین تیم فوتبال استق...