مصاحبه بازیکنان استقلال بعد از پیروزی مقابل پارس جنوبی جم/ امروز داور با ما لج کرده بود

مصاحبه بازیکنان استقلال بعد از دیدار با پارس جنوبی جم

بازیکنان استقلال تهران پس از پیروزی مقابل پارس جنوبی جم از بازیهای هفته نوزدهم لیگ برتر گفتند: خوشبختانه سه امتیاز را هم گرفتیم ما حتی می‌توانستیم در این بازی گل‌های بیشتری هم بزنیم.

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان استقلال تهران  بعد از پیروزی مقابل پارس جنوبی جم از هفته نوزدهم لیگ برتر، صحبت هایی در میکسدزون ورزشگاه آزادی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

* وریا غفوری

می‌توانستیم با نتیجه بهتری برنده شویم اما بعد از یک باخت بد در تبریز برگشت خوبی بود امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

خدایی رحمان پنالتی را خوب گرفت.

هواداران همیشه به من لطف داشته‌اند وا مروز هم همینطور دست‌بوس آنها هستم، هدف من از آن پست تنها بیان درد مردم بود نه منظور سیاسی داشتم بلکه دغدغه اجتماعی بود تا گرانی و فشار اقتصادی از روی مردم برداشته شود.

برخی‌ها بد برداشت کردند و برخی هم سوء استفاده کردند وقتی صف گوشت و مرغ را می‌بینیم باید شرمنده شویم. رسانه‌ها هم باید این موضوع را بازتاب بدهند. هدف من سیاسی نبود من ورزشکار هستم و وظیفه‌ام این است که این مطالب را بیان کنم. تا آخر عمرم هم می‌گویم.

حضورم در حراست دوستانه بود اگر این طور باشد آزادی بیان از بین می‌رود هر کسی می‌تواند در چارچوب خودش فعالیت داشته باشد.

هدف تمام دوستان حمایت از مردم و کم شدن فشارهای اقتصادی بود.

این بحث اجتماعی است نه قرمز، نه آبی و نه زرد همه یکی هستیم.

متأسفانه هر وقت تعریف می‌کنیم بدتر می‌شود هفته قبل تعریف کردیم که دیدید بازیکن حریف را اخراج نکرد امروز هم انگار داور با ما لج کرده بود. حرفی نزنم بهتر است.

* ایاندا پاتوسی

خیلی خوشحالم که برای استقلال گل زدم اگر گلی هم زدم همان چیزهایی بود که کادر فنی از من خواسته بود و همان‌ها را اجرا کردم.

جو ورزشگاه آزادی فوق‌العاده بود و واقعا از بازی کردن در این ورزشگاه خوشحالم.

* سیدمهدی رحمتی

در وهله اول برد امروز را به هواداران‌مان تبریک می‌گویم. امروز تماشاگران آمدند و از ما حمایت کردند و خوشحالم که بردیم. درباره داوری چه بگویم؟ هرچه درباره داوران حرف بزنیم انگار آنها حساس‌تر می‌شوند. شاید به داوران گفته شده که اگر به شما اعتراض زیادی شد شما هم عکس‌العمل نشان دهد. من سال‌ها کاپیتان استقلال هستم و هیچ‌موقع زیاد اعتراض نکردم اما برخورد برخی داوران خوب نیست و با لحن بدی جواب می‌دهند. در فوتبال ما انگار طوری شده که هرچه بیشتر به سمت داوران هجوم ببریم داوران بیشتر به نفع آنها می‌گیرند. من امروز لحن و برخورد داور را نپسندیدم.

بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های زیادی هم از دست دادیم. موقعیت‌هایی داشتیم که از آنها استفاد نکردیم. در اواخر بازی تیم پارس جنوبی فشار زیادی روی دروازه‌ ما آورد و توپ‌های بلند می‌فرستادند اما در نهایت ما برنده شدیم.

این خبر را از کجا آوردید؟ از چه کسی شنیدید؟ اسم کسی که این حرف را زده بگویید؟ خودتان حرف دهان بازیکنان می‌گذارید تا تیتر مدنظرتان را به دست بیاورید و این اصلاً خوب نیست.

چشمی و منتظری صحبت کردند و حق داشتند مشکلات را بگویند البته برخی‌ها فکر می‌کردند من حرف نزدم اما قرار بود دیروز در این باره صحبت کنم که سرمربی تیم گفت برای اینکه آرامش داشته باشم قبل از بازی صحبت نکنم. ما از روز گذشته هم به زمین تهرانسر رفتیم و امیدوارم روز به روز شرایط بهتر شود اما آقا روزبه و آقاپژمان هرچه گفته‌اند عین حقیقت بوده است.

* پژمان منتظری

بازی را خوب شروع کردیم اما باید بهتر تمام می‌کردیم چون توقع از استقلال بیشتر است باید گل‌های بیشتری می‌زدیم که نزدیم.

نمی‌خواهم صحبت کنم عادت هم ندارم زیاد صحبت کنم اما باید جلوی برخی مسائل گرفته شود ظاهراً گزارشگر مسابقه درباره برخی مسائل و بازیکنان از جمله من صحبت کرده که مشکلی ندارد اما او گفته است صیادمنش راهش را اشتباه می‌رود. او از کجا متوجه شده است که راه صیادمنش اشتباه است؟ باید به باشگاه دیگری می‌رفت که گزارشگر خوشش آید؟ او به باشگاه بزرگی مانند استقلال آمده است.

این مسائل را گفتم که از این به بعد تکرار نشود گزارشگر هم به خودش اجازه ندهد درباره بازیکنان و باشگاه بزرگ استقلال اظهارنظر کند. بهتر است او تمرکزش روی کار خودش باشد.

یک توپی به دستم برخورد کرد اما دست روی سینه‌ام  بود اگر باز بود حرف شما درست است و باید پنالتی می‌شد اما بسته بود.

سعی کردم تماشاگران را آرام کنم هیچ موقع به داوری کاری نداشته‌ام اما احساس کرده‌ام امروز باید با داور صحبت کنم که او هم نظرش بود که به من کارت زرد بدهد.

* میثم تیموری

ما برای این بازی برنامه‌ریزی داشتیم و خوشبختانه سه امتیاز را هم گرفتیم ما حتی می‌توانستیم در این بازی گل‌های بیشتری هم بزنیم. خوشبختانه شرایط ما عالی است و در بازی قبل هم در یک بازی ۵۰-۵۰ باختیم. خوشبختانه الان وضعیت تیم ما بهتر شده و تیم کاملی شدیم.

وضعیت مصدومیت من خیلی وقت است برطرف شده و کاملاً آماده هستم. من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و هر زمان که مربی صلاح بداند بازی می‌کنم و با همه وجود به میدان می‌روم.

دیدید که او چطور بازی کرد و در تمرینات هم خوب است و نیازی به تعریف من ندارد.

الان در زمین تهرانسر هستیم و شرایط زمین خوب است.

صددرصد. شک نکنید.

* اللهیار صیادمنش

در آن صحنه توپ بین من و بازیکن حریف افتاده بود که آن بازیکن هم من و هم توپ را با هم زد.

آن مدافع هم من و هم توپ را باهم زد.

فکر می‌کنم پنالتی بود.

بازی خوبی انجام دادیم. امیدوارم این روندمان ادامه‌دار باشد.

این مسئله را سرمربی تیم باید بگوید.

60 درصد رضایت دارم.

* امید نورافکن

خوشحالم که برنده شدیم و سه امتیاز را گرفتیم ما امروز به دنبال نتیجه بودیم تا بتوانیم باخت در تبریز را جبران کنیم.

فعلاً دوازده هفته تا پایان لیگ زمان مانده و باید بازی‌هایمان که در آزادی هست را ببریم و باید با تمام تمرکز بازی کنیم تا بتوانیم سه امتیاز را بگیریم و به صدر جدول برسیم.

اگر بتوانیم بازی‌هایمان را در آزادی و خارج از آزادی ببریم می‌توانیم جزو دو تیم بالای جدول باشیم اما بازی‌های مهمی هم در لیگ قهرمانان آسیا داریم و باید آنجا بهترین نتایج را بگیریم هرچند که در گروه سختی قرار داریم و رقبای ما بازیکنان خارجی و گران‌قیمتی گرفته‌اند.

هر بازیکنی آرزو دارد در استقلال بازی کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

ما در تبریز دو بازیکن‌مان را نداشتیم که این موضوع به ما ضربه زد و نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم به همین دلیل باید امروز باخت در تبریز را جبران می‌کردیم و سه روز دیگر هم بازی داریم  و آن سه امتیاز را هم باید بگیریم تا به صدر جدول برسیم.

 اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حمله پژمان منتظری به گزارشگر بازی

چ فوریه 20 , 2019
به گزارش مشرق، پژمان منتظری پس از پیرو&#1586...