هفته نوزدهم لیگ برتر/ برتری استقلال در نیمه نخست مقابل پارس جنوبی جم؛ سورپرایزی به نام آیاندا پاتوسی!

دیدار استقلال و پارس جم

نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال تهران و پارس جنوبی جم با برتری استقلال به پایان رسید.

به گزارش استقلال نیوز، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پارس جنوبی جم در دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 18:30 امروز(چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران و با قضاوت حسن اکرمی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با برتری 2 بر صفر آبی پوشان به پایان رسید.

ترکیب استقلالسید مهدی رحمتی، محمد دانشگر، پژمان منتظری، امید نورافکن، وریا غفوری، روزبه چشمی، فرشید باقری، گادوین منشا، آیاندا پاتوسی، فرشید اسماعیلی، الهیار صیادمنش

ترکیب پارس جنوبی جم: رحمان احمدی، حامد نورمحمدی، مجتبی لطفی، سعید محمدی‌فر، شهرام گودرزی، حسین پورامینی، میثم نقی‌زاده،‌ مجید علیاری، محمد نوری، کیوان امرایی، عماد میرجوان

دقیقه 8: شوت ووریا غفوری از پشت محوطه جریمه با اختلاف زیادی از بالای دروازه پارس جنوبی به بیرون رفت.

دقیقه 11: ضربه کرنر را پاتوسی روی دروازه پارس جنوبی فرستاد که با اشتباه میرهادی میرجوان همراه شد و گل اول استقلال به ثمر رسید. در این صحنه بازیکن پارس جنوبی گل به خودی زد!

دقیقه 24: ضربه کاشته پارس جنوبی را محمد نوری زد که توپ با اختلاف نسبتا کمی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 28: ارسال صیادمنش در محوطه جریمه روی سر پاتوسی فرود آمد و ضربه او را دروازه‌بان پارس جنوبی مهار کرد.

دقیقه 30: سرنگون شدن صیاد منش در محوطه جریمه یک خطای پنالتی برای استقلال به همراه داشت.کادرفنی و بازیکنان پارس جنوبی به شدت به داوران معترض شدند و باعث توقف چند دقیقه ای بازی شد! عادت زشت اعتراض به داور هنوز در لیگ برتر ادامه دارد!

دقیقه 32: وریا غفوری این ضربه پنالتی را زد که رحمان احمدی این ضربه پنالتی را با یک واکنش خوب مهار کرد و توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 33: پاتوسی ضربه کرنر را روی دروازه پارس جنوبی فرستاد که این مرتبه مدافعان پارس جنوبی توپ را راهی کرنر کردند.کرنر مجدد را هم پاتوسی زد که بازهم مدافعان توپ را دفع کردند.

دقیقه 34: درخشش رحمان احمدی ادامه دارد و او یک موقعیت تک به تک را از دانشگر گرفت و برای دومین مرتبه در کمتر از ۴ دقیقه دروازه پارس جنوبی را نجات داد.

دقیقه 37: فرشید اسماعیلی این مرتبه در محوطه جریمه سرنگون شد که داور ضربه کرنر اعلام کرد و به اعتراض اسماعیلی هم توجهی نداشت.

دقیقه 38: ضربه کرنر را پاتوسی روی دروازه پارس جنوبی به شکل پاس داد و بعد توپ را خودش گرفت و توانست گل دوم استقلال را بزند. پاتوسی بازیکن جنجالی آبی پوشان تا این دقیقه موثرترین بازیکن میدان بوده است.

دقیقه 45: پرتاب بلند اوت محمد فرد را مدافعان استقلال را دفع کردند و توپ سپس راهی اوت شد.

دقیقه 2+45: سوت پایان نیمه اول. در پایان نیمه اول بازیکنان پارس جنوبی در اقدامی زشت به سمت داور حمله ور شدند.دلیل اعتراض آنها مشخص نیست! زیرا پنالتی که از سوی دروازه بان تیمشان مهار شد! یک گل به خودی و یک گل سالم دیگر هم دریافت کردند!

اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته نوزدهم لیگ برتر/ بساط تارتار و پارس در تهران جمع شد؛ آیاندا پاتوسی جواهر درخشان استقلالِ جدید!

چ فوریه 20 , 2019
تیم فوتبال استقلال تهران در هفته نوزدهم ل&#1740...