علی خطیر: هواداران نگران نباشند پاتوسی مشکلی ندارد و می تواند بازی کند

علی خطیر

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: فدراسیون افریقای جنوبی یک روز پس از درخواست ما، کانفرم(تایید) کرد.

 به گزارش استقلال نیوز، علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرگزاری ایسنا، درباره مباحثی که مبنی بر غیرقانونی بودن ثبت قرارداد آیاندا پاتوسی، بازیکن اهل آفریقای جنوبی‌ آبی‌پوشان به خاطر نیامدن ITC در زمان نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ برتر مطرح شد، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

اخبار استقلال

* باید درخواست آی تی سی  در زمان نقل و انتقالات ثبت شود

طبق ماده ۸-۲ پیوست نقل و انتقالات فیفا،  فیفا به صراحت اعلام می‌کند، درخواست آی تی سی باید تا آخرین زمان نقل و انتقالات توسط فدراسیون فوتبال مبدا ثبت شود. فدراسیون مبدا که آفریقای جنوبی است ۷ روز مهلت دارد که درخواست ITC را یا کانفرم (تایید) و یا ریجکت (رد) کند و یا بی‌پاسخ بگذارد. اگر کانفرم کرد که دیگر مشکلی نیست.

* فدراسیون افریقای جنوبی یک روز پس از درخواست ما، کانفرم کرد

فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی یک روز پس از درخواست ما، کانفرم کرد. فدراسیون آفریقای جنوبی حتی ممکن بود به دلیلی مانند مشکل حقوقی بین پاتوسی و باشگاه کیپ‌تاون این درخواست را ریجکت کند مانند اتفاقی که بین ما و تیام رخ داد و باشگاه استقلال، درخواست ITC او را ریجکت کرد. در این زمان، سر و کار بازیکن با فیفا است و بازیکن می‌تواند به فیفا شکایت کند تا اگر حق با او بود، فیفا برای او ITC  صادر کند. اگر فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی بعد از ۷ روز بی‌پاسخ می‌گذاشت، فدراسیون فوتبال ایران می‌توانست پس از ۱۵ روز به صورت مشروط اقدام به صدور ITC بکند.

* هواداران نگران نباشند پاتوسی مشکلی ندارد و می تواند بازی کند

این موضوعاتی که درباره غیرقانونی بودن قرارداد پاتوسی مطرح شده، وجاهت قانونی ندارد و هواداران از این بابت نگران نباشند. پاتوسی هیچ مشکلی برای بازی در لیگ ایران و بازی‌های آسیایی نخواهند داشت. به ضرس قاطع می‌گویم که پاتوسی می‌تواند برای استقلال به میدان برود.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

وقتت‌مان را نباید با استقلال هدر بدهیم!

س فوریه 19 , 2019
به گزارش مشرق، استقلال تهران روزهای سخت و &#1583...