استقلال در معرض انفجار!/ خریدهای میلیاردی تیمی که پول حقوق بازیکنانش را ندارد!

سرویس ورزش مشرق – از اتفاقات قابل پیش بینی در باشگاه استقلال اعتراضات صریح بازیکنان و البته کادر فنی به وضعیت موجود در باشگاه بود. ماجرایی که پیش از اعزام تیم به اردوی خارج از کشور اتفاق افتاد و بازیکنان به جای شرکت کردن در تست پزشکی جهت ورود به دور جدید تمرینات، دست به اعتصاب زده و در تمرینات شرکت نکردند.

همه خواسته بازیکنان در آن برهه دو چیز بود! همان چیزهایی که در تمرین روز یکشنبه استقلال هم یکی دو بازیکن تیم به نمایندگی از دیگر اعضای تیم درباره اش حرف زدند.

۱- زمین تمرین

۲- پول

دو فاکتور مهم برای بهتر نتیجه گرفتن هر تیم فوتبالی. زمین برای تمرین و قدرتمندتر شدن تیم و پول برای ایجاد انگیزه و روحیه مضاعف بین بازیکن که باشگاه برای زحماتش ارزش قائل است.

واکنش مسئولان باشگاه در قبال این اعتراضِ نرم، این بود که مدیریت باشگاه امیرحسین فتحی در مصاحبه‌ای عنوان کرد "باشگاه به بازیکنان گفته فعلاً در تمرینات شرکت نکنند"!

در ادامه این اتفاقات و در حالی که تصاویر تمرین پرسپولیس کنار تیم بایرن مونیخ و مانوئل نویر در دوحه به تهران مخابره می‌شد، استقلالی‌ها به جای پرواز به دوحه قطر که محل برپایی اردوی شان عنوان شده بود در سردترین فصل سال در آن منطقه! راهی آنتالیا ترکیه شدند. طوری که اصغر حاجیلو دچار سرماخوردگی شدید شده و تعدادی از بازیکنان نیز پس از وی در وضعیت بد جسمانی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید:

اشتباهاتی که دست از سر استقلال برنمی‌دارد!
 

مصاحبه جنجالی ستاره استقلال علیه مدیران: نمی‌توانید، بروید
 

منتظری: در استقلال مسئولان با هم مشکل دارند

در آن روزها وینفرد شفر که سیل انتقادهای هواداران را در صفحه شخصی اش می‌دید با انتشار متنی نوشت که به زودی حقایق را درباره استقلال با آنها در میان خواهد گذاشت. از استقلالی‌ها خواست حرف راست را از زبان خودش و در صفحه اش بشنوند.

او حتی پای پلکان هواپیمایش پیش از بازگشت به تهران (از ترکیه) نیز متنی دیگر منتشر کرد با این مضمون که فردا (ی همان روز) در نشست خبری حرف‌هایش را با مردم می‌زند ولی هنوز آن فردا از راه نرسیده است! چون مصاحبه روز یکشنبه اش در محل تمرین هم بار انتقادی آن‌چنانی نداشت و مشخص بود مدیران باشگاه به محض بازگشت تیم از ترکیه به نوعی او را به آرامش دعوت و هرگز مجوز همکلام شدنش با رسانه‌ها را صادر نکردند!

آنچه موضوع سوال برانگیز این روزهاست جذب بازیکن خارجی با دلار ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان است!

اینکه روزبه چشمی، خسرو حیدری و پژمان منتظری در رسانه‌ها و سایر بازیکنان به شکل خودمانی با رسانه‌ها درباره بی پولی حرف می‌زنند! باشگاهی اینقدر اعتبار مالی ندارد تا شب عیدی، ۴ میلیون تومان به ماساژور تیمش پول بدهد از کجا پول آورده که پاتوسی، منشا و گونکالوس، هر یک به مبلغ تقریبی ۱۵۰ هزار دلار برای یک نیم فصل را به استقلال بیاورد؟

تیمی که برای تهیه زمین تمرین مناسب و پرداخت پیش قسط دوم و سوم اعضای تیمش پولی در بساط ندارد با پشتوانه کدام منبع مالی رفته و در سبد زمستانی اش خرید ۴۵۰ هزار دلاری کرده است؟ ۵ میلیارد و نیم برای ۴ ماه (تا اردیبهشت) پول کمی نیست! در حالی که هنوز چک مرتضی تبریزی هم پاس نشده و داریوش شجاعیان هم مشکلش را با ماشین سازی حل و فصل نکرده است!

آیا مدیران باشگاه استقلال در هزینه کردن بودجه شان، به "اهم و فی الاهم" اعتقادی دارند؟

وقتی خبر می‌رسد در تمرین روز یکشنبه آب معدنی نبوده! بازیکنان جوان و بدون خانه استقلال فقط تا اول اسفند مهلت دارند در خوابگاهی که باشگاه برای شأن تهیه کره است بمانند و بعد بیرون شأن می‌کنند، پُر واضح است که شرایط در این مجموعه به سامان نیست.

غدّه چرکینی که روی آن در روزهای تعطیلی لیگ از سوی مسئولان باشگاه پوشانده شد این روزها بیرون زده و هر لحظه ممکن است بترکد!

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش تمرین دوشنبه صبح استقلال/ ممنوع المصاحبه شدن بازیکنان توسط شفر!

د فوریه 18 , 2019
تمرین تیم فوتبال استقلال با حضور محمد بنا &#160...