شفر: شنیده‌ام دنبال اخراجم بوده‌اند!/ به کمیته فنی نیاز ندارم

به گزارش مشرق، وینفرد شفر در حاشیه تمرین تیم فوتبال استقلال، گفت: می‌خواهم ابتدا در مورد آماده سازی قبل از بازی با تراکتورسازی صحبت کنم. همه می‌دانستیم بازی مهمی در پیش داریم و دوران آماده سازی که باید در نیم فصل دوم می‌داشتیم خیلی خوب نبود و بازیکنان از برخی مسائل خوشحال نبودند.

* هفته گذشته سه بار زمین تمرینمان را از بد به خیلی بد تغییر دادیم
وی افزود: یک هفته قبل از بازی با تراکتورسازی زمین تمرین خوب نداشتیم و مجبور شدیم تمرین‌مان را تعطیل کنیم، سه بار زمین تمرین‌مان را از بد به خیلی بد تغییر دادیم، ما استقلال هستیم و برای تمرینات خاص‌مان نیاز به زمین خوب داریم. اگر شما الان به زمین تمرین نگاه کنید می‌بینید این زمین برای تمرینات و پاس دادن ما خوب نیست. باور کنید همه بازیکنان همه تلاش‌شان را می‌کنند و می‌خواهند با همه وجود برای این هواداران تلاش کنند. این مساله کاملاً طبیعی است که هواداران هم انتظار صددرصد از هواداران دارند اما چیزهایی که ما لازم داریم ۵۰ درصد است. ما به زمین تمرین خوب نیاز داریم.

بیشتر بخوانید:

جنگ علنی شفر و خطیر در روزهای اوج استقلال

* امشب با مدیرعامل جلسه دارم

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه درمورد اینکه از صحبت‌های او پالس‌های خوبی دریافت نمی‌شود عنوان کرد: همیشه درمورد مسائل باشگاه با مدیرعامل صحبت می‌کنم. امشب جلسه‌ای با مدیرعامل دارم و مسائل لازم را بیان می‌کنم. مطمئنم می‌توانیم مشکلات را حل کنیم. من، فتحی، کادر فنی و بازیکنان و کادر پزشکی همه یک خانواده هستیم و در جلسه امشب مهمترین مسائل را بیان می‌کنم.

* بعد از سه هفته می‌خواستند سرمربی را تغییر دهند

سرمربی استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درمورد اینکه در هفته‌های اخیر بین او و علی خطیر مشکلاتی بوجود آمده و حتی شایعه شده خطیر درخواست کرده سرمربی استقلال تغییر کند اظهار داشت: من هم شنیده‌ام بعد از سه هفته می‌خواستند تغییر سرمربی را انجام دهند. من درمورد صحبت به این مسائل و فکر کردن به آن زمان ندارم، من در مورد همه این مسائل با مدیرعامل صحبت می‌کنم و او همه چیز را می‌داند. این بار اول نیست که این مسائل را می‌شنوم. مشکلات برای هواداران و باشگاه خوب نیست وقتی به گذشته باز می‌گردی در این باشگاه و باشگاه‌هایی با این مشکلات به لیگ دو و لیگ سه سقوط می‌کنند. باز هم می‌گویم امشب می‌خواهم با مدیرعامل باشگاه صحبت کنم تاکید می‌کنم کادر فنی، من و بازیکنان عاشق استقلال هستیم و می‌خواهیم یک استقلال قدرتمند بسازیم.

* از هواداران می‌خواهم صحبت‌های ایسنتاگرام و فضای مجازی را باور نکنند

وی افزود: در بازی مقابل تراکتورسازی ۲۰۰ هوادار ما به ورزشگاه آمدند این افراد برای تیم ما آمده بودند و می‌خواهم از آنها تشکر کنم. برای این هواداران کار می‌کنیم و در قبال آنها مسئول هستیم. وقت ندارم در این مورد که یک آدمی سه یا چهار ماه قبل چه گفته است صحبت بکنم باید وقتم را برای تیمم و استقلال بگذارم عاشق این باشگاه و هواداران هستم. از هواداران خواهش می‌کنم صحبت‌هایی که در اینستاگرام و فضای مجازی مطرح می‌شود را باور نکنند. خیلی راحت می‌توان با پول برخی مطالب را آنجا قرار داد. مهم مسائلی است که کادر فنی و مدیریت می‌گوید.

* اگر حرفی می‌زنم واقعیت است

شفر درمورد اینکه او خودش در اینستاگرام از خیانت و برخی صحبت‌ها حرف می‌زند عنوان کرد: من اگر صحبتی می‌کنم آن حرف واقعیت است.

* بازیکنان جدید دیر اضافه شدند

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که او گفته هر ۶ ماه یکبار باید تیمش را عوض کند اما در نیم فصل تعویض‌های اشتباهی که استقلال داشته باعث جدایی تعدادی از نفرات شد، خاطرنشان کرد: بازیکنان جدید دیر به جمع ما اضافه شدند آنها بازیکنان با استعدادی هستند اما نیاز به زمان است.پاتوسی و ایسما دیر به جمع ما آمدند آنها استعداد خوبی دارند ولی نیاز به زمان دارد.پاتوسی در دو بازی بیرون بود و آنها خیلی آماده نیستند این نفرات از ار دوی پیش فصل باید به ما اضافه می‌شدند.شاید الان پاتوسی ۷۰ درصد و ایسما ۱۰۰ درصد آماده باشد. اگر آنها زودتر می‌آمدند می‌توانستند آماده‌تر باشند و با آن فوتبال مدنظر ما آشنا شوند.

* کار سختی در آسیا داریم

وی افزود: مقابل تراکتورسازی خیلی راحت توپ را از دست دادیم و اشکان دژاگه کاملاً خالی بود و توانست گل خوبی بزند آنها با یک شانس گل زدند اما سانترهای زیادی داشتیم و استفاده نکردیم. بازیکنان سخت کار می‌کنند و می‌خواهند برنده باشند، باید دید چه می‌شود.فصل بعد از بازی آخر به پایان می‌رسد در لیگ قهرمانان کار سختی داریم الدحیل بازیکنان بسیار خوب و گران‌قیمتی گرفته، الهلال هم همین وضعیت را دارد باید دید در آسیا و آخر لیگ چه می‌شود. الان فقط فکر ما بازی مقابل پارس جنوبی است.

* مربیان ما برایمان کافی هستند

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود او علاقه‌ای به کمیته فنی ندارد و آیا او دوست دارد با کمیته فنی همکاری کند عنوان کرد: ما میگوئل، بیژن طاهری، فرهاد مجیدی را در کادر فنی داریم و آنها هر روز در تمرین هستند. فکر می‌کنم آنها بسیار خوب و با انگیزه هستند و این برایمان کافی باشد.

شفر درمورد اینکه آیا تمایلی به همکاری با کمیته فنی ندارد تصریح کرد: می‌بینید که من مشغول هستم و هر روز در اینجا جلسه داریم تا بازیکنان را آماده کنیم. داریوش شجاعیان و محسن کریمی بازگشته‌اند و تمرکزم روی تیم است.

* خواسته‌هایمان را رسانه‌ای نمی‌کنیم

سرمربی استقلال در رابطه با اینکه او در جلسه امروز چه خواسته‌ای مدنظرش است، گفت: ما یک خانواده هستیم. این مسائل بین من و مدیرعامل باشگاه است نه اینکه آنها را رسانه‌های کنیم. درمورد همه مسائل با هم صحبت می‌کنیم تا آنها را حل کنیم. ما باشگاه استقلال هستیم.

* هیچ وقت علیه داور صحبت نمی‌کنم

وی درمورد اینکه داور دیدار با تراکتورسازی اعلام کرده است از شفر عذرخواهی نکرده است عنوان کرد: هیچ وقت نمی‌خواهم علیه داور صحبت کنم اما چیزی که من گفته‌ام درست بود. کارت قرمز برای اشکان دژاگه مشخص بود. در یک بازی دیگر بازیکنی مثل اشکان دژاگه از پله‌ها بالا رفت و کارت گرفت. من دوباره می‌گویم علیه داور صحبت نمی‌کنم آنها کارشان راحت نیست. در جلسه چندی قبل در فدراسیون گفتم فدراسیون باید داورها را قدرتمند کند آنها کار سختی دارند و باید به آنها دستمزد بیشتری بپردازند. من نمی‌دانم آنها چقدر دریافت می‌کنند اما باید داوران خوبی داشته باشیم که این مساله به همه ما کمک کند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش تمرین یکشنبه صبح استقلال/ کیفیت نامناسب چمن؛ روحیه بالای منشا!

ی فوریه 17 , 2019
تمرین نوبت صبح تیم فوتبال استقلال در غیاب &#160...