علیرضا اکبرپور: استقلال و تراکتور برای قهرمانی بسته شده‌اند؛ امروز شاهد بازی زیبایی خواهیم بود

علیرضا اکبرپور

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در شرایط بسیار مطلوبی به سر می‌برد و در این فصل از شانس زیادی برای قهرمانی برخوردار است.

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص برد استقلال و قرعه لیگ قهرمانان آسیا صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* دیدار استقلال مقابل تراکتورسازی در تبریز؟

استقلال و تراکتورسازی در بازی‌های آخرشان نشان داده‌اند در اوج قدرت هستند و این باعث می‌شود تا روز جمعه شاهد یک بازی زیبا از سوی دو تیم باشیم. هر دو تیم برای قهرمانی بسته شده‌اند و نشان داده‌اند عزم شان برای رسیدن به این هدف جزم است. دو تیم از کادر فنی خوبی بهره می‌برند، صاحب بهترین بازیکنان فوتبال ایران هستند و از پشتوانه مردمی خوبی برخوردار هستند. اینها مولفه‌های تیمی است که می‌خواهد قهرمان شود و مشاهده می‌کنیم هر دو تیم استقلال و تراکتورسازی دارای این مولفه‌ها هستند.

* جذب ستاره‌ها توسط تراکتورسازی؟

مالک باشگاه هیچ چیزی برای این تیم کم نگذاشته است و برای قهرمان شدن تیمش جمعی از فوق ستاره های فوتبال ایران را جمع کرده است. اما زنوزی باید برای تیمش برنامه بلند مدت داشته باشد. این فوق ستاره‌ها شرایط سنی شان به گونه‌ای نیست که برای فصل و فصول آینده هم در همین شرایط باشند و تراکتوری‌ها از حالا باید به فکر استفاده از جوانان مستعد باشند.

* پیش بینی شما از قهرمان این فصل؟

پیش بینی تیم قهرمان از الان ممکن نیست اما همین دو تیم استقلال و تراکتور بعلاوه پرسپولیس و سپاهان اصلی ترین مدعیان قهرمانی در این فصل هستند.

اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رضا عنایتی: گل زنی مهمترین اصل در فوتبال است؛ منشا با تمام وجود بازی می کند

ج فوریه 15 , 2019
کاپیتان سابق استقلالگفت: استقلال در نیم ف&...