رضا عنایتی: گل زنی مهمترین اصل در فوتبال است؛ منشا با تمام وجود بازی می کند

رضا عنایتی

کاپیتان سابق استقلالگفت: استقلال در نیم فصل دوم شروع خوبی داشت و خود را از لحاظ روحی و روانی آماده دیدار برابر تراکتورسازی است.

به گزارش استقلال نیوز، رضا عنایتی کاپیتان سابق و پیشکسوت تیم استقلال، در گفتوگو با خبرگزاری مهر، درخصوص دیدار روز جمعه استقلال برابر تراکتورسازی تبریزصحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* قرمزپوشان تبریزی کاملا متحول شده اند

قرمزپوشان تبریزی کاملاً متحول شده اند و با توجه به اینکه نفرات خوبی را جذب کرده اند، توانسته اند امتیازات خوبی را کسب و خود را به بالای جدول برسانند. حضور ۵ ملی پوش در تراکتورسازی نشان از قدرت این تیم دارد، اگرچه آنها از ابتدای فصل نوسان زیادی داشتند ولی رفته رفته به شرایط خوبی دست پیدا کرده و توانستند با ارائه بازی های خوب امتیازات لازم را هم به دست بیاورند و مطمئناً نمی خواهند برابر استقلال هم به راحتی بازی را در خانه واگذار کرده و هدفشان کسب ۳ امتیاز این دیدار است.

* آبی پوشان تهرانی نیم فصل اول را کاملا از دست دادند

متاسفانه آبی پوشان نیم فصل اول را کاملاً از دست دادند و نتوانستند امتیازات لازم را به دست بیاورند. آنها فقط در چند هفته پایانی نتایج خوبی گرفتند و این نتوانست کمک بسیار مفیدی به آنها بکند. تعدادی بازیکن از این تیم رفتن، نفرات جدید جذب شدند و همین مسئله باعث شد تا کمی در خصوص هماهنگی های کلی به مشکل برخورد کنند. اما در مجموع در هفته های پایانی امتیازات خوبی را کسب کردند و امیدوارم بتوانند در ادامه با بازی های خوب، نتایج قابل قبولی را هم کسب کنند. استقلال در نیم فصل دوم شروع خوبی داشت و توانست با ۴ گل پیکان را شکست داده و خود را از لحاظ روحی و روانی آماده دیدار برابر تراکتورسازی کند و اگر بتواند در تبریز، قرمزپوشان این شهر را شکست دهد هم خود را به صدر جدول نزدیک کرده و هم شرایط روحی بهتری پیدا خواهد کرد تا بتواند به مصاف دیگر حریفان خود برود.

* گل زنی مهمترین اصل در فوتبال است

مهاجمان استقلال در فشار روحی شدید قرار داشتند. آنها چون گل زنی نمی کردند استرس زیادی پیدا کرده بودند. فشار رسانه ها، هواداران و جو بازی باعث شده بود که آنها نتوانند در خلق موقعیت و گل زنی موفق باشند. باید یادمان باشد گل زنی مهمترین اصل در فوتبال است و نقش مهاجم در این خصوص بسیار پررنگ است. در تمام دنیا هم بازیکنانی که گل زنی می کنند نقش بسزایی دارند. این روزها لوکامودریچ به خاطر افت مهاجمان رئال به یک گل زن تمام عیار تبدیل شده و حتی به خاطر همین گل زنی ها به عنوان بهترین بازیکن جهان هم شناخته شده است. بنابراین کار مهاجم گل زنی است و اگر دقت و هوشیاری بالایی داشته باشد می تواند به راحتی دروازه حریفان را باز کند و من امیدوار هستم حالا که استقلال روند گل زنی خوبی را پیدا کرده مهاجمان این تیم با دقت و آرامش بیشتری بازی کنند تا بتوانند گل های زیادی را هم برای استقلال به ثمر برسانند.

* امیدوارم سه بازیکن خارجی برخلاف دو بازیکن خارجی نیم فصل اول عملکرد قابل قبولی داشته باشند

آبی پوشان سه بازیکن خارجی را به خدمت گرفته اند که امیدوارم همه آنها برخلاف دو بازیکن خارجی گذشته استقلال که بسیار ضعیف بودند عملکرد قابل قبولی داشته باشند. منشا یک بازیکن کاملاً شناخته شده در فوتبال ما است. او با تمام وجود بازی می کند. برای سایر بازیکنان خلق موقعیت می کند و اگر خودش بتواند گل های زیبایی را هم به ثمر خواهد رساند. در مورد گون کالوس هم باید بگویم او در ۱۰ دقیقه یک گل زد و فشار و استرس را از خود دور کرد و امیدوارم گل زنی او در بازی های بعد تداوم داشته باشد. پاتوسی هنوز برای استقلال بازی نکرده است و معلوم نیست می تواند موفق باشد یا خیر. متاسفانه مدتها است در فوتبال ما سی دی بازیکنانی را به باشگاه ارائه می کنند که شاید از دوران گل زنیشان ۵ سال گذشته باشد اما این روزها همه چیز به روز شده و می توان عملکرد بازیکنان را در فضای مجازی دید و در مورد او تصمیم گرفت.

* هواداران بیشتر از هر زمان دیگر کنار تیمشان باشند

این روزها استقلال بیشتر از هر زمان دیگری به هوادارانش نیاز دارد. آنها باید در کنار تیمشان باشند. بازیکنان تیم را تشویق کنند و مطمئن باشند با حمایت آنها، آبی پوشان می توانند مسیر قهرمانی را هموار و به آن دست پیدا کنند.

 اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حاشیه دیدار تراکتورسازی و استقلال +عکس

ج فوریه 15 , 2019
به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های تراکتورسازی &#...