مرفاوی: استقلال می‌تواند مدعی قهرمانی باشد

به گزارش مشرق، صمد مرفاوی در حاشیه مسابقه تیم رسانه و پیشکسوتان، در مورد شرایط حال حاضر تیم استقلال گفت: استقلال هم از لحاظ روحی و هم فنی شرایط خوبی دارد به خصوص اینکه در بازی اول قاطعانه و با ۴ گل پیروز شد. به نظر من اکنون بازیکنان تاثیرگذار بیشتری نسبت به نیم فصل اول دارد. روی نیمکت هم بازیکنانی دارد که دست مربی را باز می‌گذارند و می‌توانند شرایط خوبی ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید:

جنگ جهانی هافبک‌ها در تبریز

مرفاوی در خصوص بازی مهم استقلال مقابل تراکتورسازی گفت: اگر استقلال در بازی فردا پیروز شود می‌تواند مدعی قهرمانی باشد. این بازی هم برای تراکتورسازی و هم برای استقلال مهم است. برد هر تیم می‌تواند شرایط آن تیم را بر بالای جدول امیدوار کننده‌تر کند. کار برای هر دو تیم سخت است. استقلال با نوع فوتبالی که انجام می‌دهد و نفراتی که کسب کرده تیم خطرناکی است، تراکتورسازی هم مهره‌های کارسازی دارد. سه کاپیتان تیم ملی در تراکتورسازی حضور دارند، آنها هم به دنبال برد در این بازی هستند تا بتوانند برای قهرمانی حرکت کنند. به نظرم هر دو تیم در بازی فردا شانس برنده شدن را دارند.

پیشکسوت آبی‌های تهران در مورد خریدهای نیم فصل این تیم‌، گفت: این خریدها خواسته سرمربی هستند یعنی چیزی که او پیشنهاد داده باشگاه جذب کرده است. مهم این است که سرمربی با آنها کار می‌کند و می‌خواهد توسط آنها تفکراتش را در زمین پیاده کند. بنابراین ما نمی‌توانیم در تفکرات و عقاید سرمربی دخالت کنیم. این بازیکنان خرید شفر هستند و امیدوارم بتوانند به تیم کمک کنند.

مهاجم سال‌های دور تیم استقلال در خصوص جذب منشا و اینکه گفته می‌شود او مانند یک تیغ دو لبه است، گفت: ما نباید در مورد یک بازیکن اینگونه قضاوت کنیم. من به عنوان یک استقلالی و یک هوادار استقلال می‌گویم نباید راجع به منشا اینطور صحبت کرد. باید اجازه دهیم بازیکن کار خود را راحت انجام دهد. اینکه بازیکن را تحت فشار بگذاریم جالب نیست و به استقلال کمک نمی‌کند.

مرفاوی در ادامه گفت: بنابراین نباید منشا و همینطور دیگر بازیکنان جدید تیم را تحت فشار قرار دهیم. باید بگذاریم با آرامش در اختیار تیم و سرمربی باشند و دستورات تاکتیکی را به خوبی انجام دهند تا کمک کنند که استقلال به پیشرفت خوبی برسد.

وی در خصوص اختلاف درونی خانواده استقلال و انتقاداتی که پیرامون معاون اجرایی باشگاه مطرح شده، گفت: من نمی‌توانم در مورد مسائل مدیریتی باشگاه صحبتی داشته باشم. من شناخت زیادی از آقای خطیر ندارم و بنابراین نمی‌توانم صحبتی چه مثبت و چه منفی داشته باشم. اطلاعی از این اختلاف ندارم اما امیدوارم اگر چنین چیزی وجود دارد ختم به خیر شود. هدف همه ما این است که استقلال موفق باشد. این موفقیت نیاز به همدلی دارد، انشاالله همه همدل شوند و تیم را به موفقیت برسانند.

پیشکسوت استقلال در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای انتخاب سرمربی تیم ملی باید دقت زیادی شود و کار کارشناسی صورت بگیرد که ما از سرمربی جدید چه می‌خواهیم. باید برنامه‌ها و اهداف مشخص شوند. فرقی نمی‌کند ایرانی باشد یا خارجی. باید یک کمیته فنی از پیشکسوتان و صاحب‌نظران انتخاب شود که انشاالله بتوانند به فدراسیون برای انتخاب سرمربی جدید کمک کنند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نصرالله عبداللهی: کفه ترازو به نفع استقلال سنگینی می‌کند؛ همه خریدها نیم فصل خوب هستند!

پ فوریه 14 , 2019
مشاور سرپرست باشگاه تیم فوتبال استقلال گف...