محمد نوری: در زمین پیکان میزبان بودیم؛ استقلال به هارمونی خوبی رسیده است

محمد نوری

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: حساس ترین بازی نیم فصل دوم دیدار با تراکتورسازی ست چون یک بازی ۶ امتیازی است.

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با مهر، در خصوص برتری پرگل استقلال مقابل پیکان و دیدار پیش رو با تراکتورسازی صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* روند خوبی از اواخر نیم فصل اول شکل گرفته است

بازی خوبی از استقلال شاهد بودیم و این تیم آنقدر بر حریف برتری داشت که یک پیروزی بی حرف و حدیث به دست آورد. خوشبختانه روند خوبی که برای این تیم در اواخر نیم فصل اول شکل گرفته بود در نیم فصل دوم هم با این پیروزی تداوم پیدا کرد و این نتیجه باعث شد تا شخصیت حضور در کورس قهرمانی به تیم تزریق شود.

* حساس ترین بازی نیم فصل دوم دیدار با تراکتورسازی است

دیدار با تراکتورسازی را می‌توان حساس ترین بازی نیم فصل دوم این تیم دانست چون یک بازی ۶ امتیازی است که پیروزی در آن عبور از تراکتورسازی در جدول و رسیدن به جایگاه سوم است.

* بازی با تراکتورسازی با دیدار برابر پیکان تفاوت بسیار دارد

البته نباید پیروزی پر گل برابر پیکان این انتظار را ایجاد کند که تیم در تبریز هم صاحب یک پیروزی پر گل شود. قطعا بازی با تراکتورسازی نسبت به دیدار برابر پیکان بسیار متفاوت است و نباید تراکتورسازی را با پیکان مقایسه کرد.

* در زمین پیکان میزبان بودیم

ما در حالی برابر پیکان در ورزشگاه خانگی این تیم بازی کردیم که هوادار بیشتری داشتیم و از این نظر بر تیم میزبان غالب بودیم. اما در تبریز شرایط اینگونه نیست و تراکتورسازی به نحو احسن از شرایط میزبانی‌اش استفاده خواهد کرد.

* استقلال به هارمونی خوبی رسیده است

استقلال به هارمونی خوبی رسیده و بازیکنان توانمندی در اختیار شفر هستند. خوشبختانه دست وی به اندازه کافی باز هست و ترافیک موجود در خطوط سه گانه آنقدر سنگین هست که رسیدن به ترکیب ثابت را برای همه بازیکنان دشوار کرده است.

* در این تیم بازکنان به سختی می توانند به ترکیب اصلی اضافه شوند

در این تیم هر بازیکنی از ترکیب اصلی بیرون بماند به سختی می‌تواند جایگاهش را دوباره پس بگیرد. بعنوان مثال طارق همام که بازیکن بسیار تعیین کننده‌ای بود، بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به سختی می‌تواند بار دیگر به ترکیب ثابت بازگردد.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش تمرین دوشنبه صبح استقلال/ تمرینات تاکتیکی در زمین خیس بارانی!

د فوریه 11 , 2019
تمرین نوبت صبح تیم فوتبال استقلال در زمین &#158...