شرایط واگذاری پرسپولیس و استقلال فراهم شد

به گزارش مشرق، عبدالحمید احمدی معاو‌ن وزیر ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان تمام شرایط لازم را برای واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی فراهم کرده است. در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی با اشاره به این که برنامه‌های واگذاری پرسپولیس و استقلال در اختیار سازمان خصوصی‌سازی کشور قرار گرفته است بیان کرد: تصمیم نهایی واگذاری پرسپولیس و استقلال در اختیار سازمان خصوصی‌سازی کشور است. انتظار می‌رود سازمان خصوصی بعد از بررسی‌های لازم شرایط واگذاری استقلال و پرسپولیس تهران را قبول کند تا تکلیف این دو تیم پرطرفدار در کشور مشخص شود.

بیشتر بخوانید:

اصرار وزیر ورزش برای واگذاری استقلال و پرسپولیس

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی تصریح کرد: حضور بانوان و کسب مدال‌های رنگارنگ در رشته‌های مختلف ورزشی بعد از پیروزی انقلاب چشم‌گیر بوده و بانوانی که توانسته‌اند مدال‌های رنگارنگی به دست آورند با رعایت حجاب به یک الگو در کشورهای اسلامی تبدیل شده‌اند.

احمدی خاطرنشان کرد: امسال شاهد درخشش بسیار خوب ورزشکاران در ورزش کشور بودیم به طوری که در مسابقات بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی بسیاری از ورزشکاران خوش درخشیدند و تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های جام جهانی نتایح خوبی کسب کرد.

وی از درخشش کاراته‌کاران و تکواندوکاران ایران خبر داد و گفت: ورزشکاران ایرانی امسال درخشش خوبی داشتند که باید با برنامه‌ریزی اساسی بتوانیم ورزش کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهیم.

Let's block ads! (Why?)

یک دیدگاه برای “شرایط واگذاری پرسپولیس و استقلال فراهم شد

  1. واگذاری پرسپولیس استقلال ینعی چی تیم اول استقلال تو هر خبر باید اول بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آخرین وضعیت قرارداد پاتوسی با استقلال

ی فوریه 10 , 2019
به گزارش مشرق، پاتوسی، هافبک آفریقایی و جد...