دیدار دوستانه استقلال و بادران تهران؛ غافلگیری در ده دقیقه!

دیدار دوستان استقلال و بادران

تیم فوتبال استقلال با بازیکنان ذخیره خود در دیداری دوستانه مقابل بادران تهران شکست خورد.

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال از ساعت 13:00 امروز در دیدار دوستانه مقابل بادران تهران قرار گرفت و در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود شاگردان فرهاد کاظمی به پایان رسید.این بازی در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود شاگردان فرهاد کاظمی به پایان رسید.

دو گل تیم فوتبال بادران در 10 دقیقه ابتدایی نیمه اول به ثمر رسید و سومین گل در دقیقه 75  زده شد. در دقیقه 85 شاهین طاهرخانی یک گل برای استقلال زد که داور آن را مردود اعلام کرد.

در این دیدار بازیکنان اصلی استقلال حضور نداشتند. نفراتی مثل منشا، ایسما و امید نورافکن در ترکیب آبی پوشان به میدان رفتند و البته پاتوسی هم در مسابقه به میدان رفت.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، میثم تیموری، شاهین طاهرخانی، خسرو حیدری، میلاد زکی‌پور، روح الله باقری، پاتوسی، اللهیار صیادمنش، زکریا مرادی، ایسما، منشا

حاشیه هایی از این دیدار را در زیر می خوانید:

دیدار دوستان استقلال و بادران

* قبل از شروع مسابقه شفر برخورد گرمی با کاظمی داشت و برای دقایقی با این مربی صحبت کرد و کاظمی بابت روز گذشته به شفر تبریک گفت.فرهاد کاظمی هم از اینکه سرمربی استقلال با این بازی دوستانه موافقت کرده از وی تشکر کرد.

* دیدار تیم‌های فوتبال بادران و استقلال در شرایطی در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار شد که وینفرد شفر پیش از برگزاری این بازی به کلیینک دکتر نوروزی رفت و تمرین ریکاوری استقلالی‌ها را در آنجا دنبال کرد.

* علی کریمی زیر نظر بیژن طاهری مشغول تمرین است و این بازیکن از فردا در تمرینات گروهی استقلال شرکت خواهد کرد.

* امید نورافکن که روز گذشته به عنوان بازیکن اصلی استقلال در ترکیب آبی‌پوشان به میدان رفت، امروز در کنار بازیکنان ذخیره استقلال مشغول بازی است. او تنها بازیکن از جمع بازیکنان اصلی است که در تمرین امروز حضور دارد. 

* نصرالله عبداللهی تماشاگر دیدار دوستان استقلال مقابل بادران است.

دیدار دوستان استقلال و بادران

* هاشم بیک‌زاده، میثم مجیدی و مجتبی محبوب مجاز 3 بازیکن سابق استقلال که در ترکیب بادران حضور دارند امروز با بازیکنان استقلال خوش و بش کردند.

* الهیار صیادمنش که در دیدار روز گذشته آبی‌پوشان محروم بود، در ترکیب این تیم حضور دارد و در کنار سایر بازیکنان مقابل بادران به میدان رفت.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

دیدار دوستانه استقلال و ویستا توربین؛ برتری استقلال یا دو گل!

دیدار دوستانه استقلال و نساجی مازندران؛ تساوی برادران مجیدی!

دومین دیدار دوستانه استقلال در ترکیه؛ برتری با دو گل مقابل راکا اسپرت برزیل

اولین دیدار دوستانه استقلال در ترکیه؛ شکست مقابل اسپورتیو مونیسیپال رومانی در اولین حضور مجیدی روی نیمکت!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شکست سنگین استقلال مقابل بادران در دیداری دوستانه

ج فوریه 8 , 2019
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال از ساعت &#1777...