فرکی: اختلافمان با استقلال 4 گل نبود

به گزارش مشرق، حسین فرکی بعد از شکست ۴ بر صفر مقابل استقلال گفت: متاسفانه باختیم ولی واقعیت این است که اختلاف ما با استقلال ۴ گل نبود و روند بازی در زمان‌هایی در اختیار ما بود ولی نتوانستیم به گل برسیم و روی یک اشتباه مدافع مان گل خوردیم.

* اگر پنالتی رحمتی گرفته می‌شد، خیلی چیزها تغییر می‌کرد

وی ادامه داد: بعد از آن هم یک صحنه مشکوک پنالتی رخ داد که کارشناسان داوری در موردش نظر می‌دهند اگر آن ضربه رحمتی پنالتی باشد خیلی چیزها را تغییر می‌داد. امروز به این جمع بندی رسیدیم که اشتباه هاتی داشتیم که فرصت گلزنی برای استقلال را مهیا کردیم. امروز باید بگویم یکی از مشکلات اصلی پیکان بحث روحی و روانی است و شکست‌هایی که داشته است.

* اگر پیکان می‌خواهد تیم خوبی شود، باید اتفاق‌های زیادی رخ دهد

وی افزود: اگر پیکان بخواهد تیم خوبی شود باید اتفاق‌های زیادی در آن رخ بدهد. بازیکنانی که مدعی هستند بازی کنند. این موضوع باعث می‌شود که بازیکنان ما درگیر اتفاقاتی بشود.

بیشتر بخوانید:

استقلال ۴ چرخ پیکان را پنچر کرد

 

* نیمکت نشینان استقلال هر کدام یک وزنه هستند

فرکی تاکید کرد: البته استقلال تیم خوب و پرمهره ای است و تعویض‌های این تیم را نگاه کنید و حتی بازیکنان سکو نشین هرکدامشان وزنه ای هستند و استقلال روند خوبی دنبال کرده و اردوی خارج از کشور داشته است و با توجه به شرایطی که داشتیم ما با همان بازیکنان دور رفت بازی می‌کنیم و باید بیشتر به امور تیم بپردازیم و این شکست را جبران کنیم.

* در دوران مربیگری‌ام تا این حد توپ لو دادن را ندیده بودم

سرمربی پیکان در مورد اینکه بازیکنان شما مرتکب اشتباه‌های زیادی شدند، گفت: به هر حال یکی از ایرداهایی که به بازیکنان وارد کردم، همین مورد بود. تا حالا در چند سال مربیگری‌ام ندیده بودم که اینقدر توپ لو بدهند. هر وقت ما اشتباه کردیم استقلال به گل رسید. فیلم بازی را آنالیز می‌کنم تا به بازیکنان نشان بدهم. توپ لو دادند فقط مختص یک بازیکن نبود و همه بازیکنان ما اشتباه داشتند و بیشتر بحث تک روی را دنبال می‌کردند.توپ‌های زیادی لو دادیم. مقابل تیمی مثل استقلال این شکل بازی تبعات دارد.

*سیستم پیکان را تغییر دادم اما ایراد جای دیگری است

وی افزود: نکته دیگر اینکه وقتی یک بر صفر عقب بودیم و بازی عادی خودمان را انجام می‌دادیم و یک خطا پشت محوطه جریمه استقلال رخ داد که داور نگرفت این صحنه را باید کارشناسان نظر بدهند ولی همان توپ تبدیل به گل دوم استقلال شد و در شرایطی که ما داریم، انتظار دریافت گل‌های دیگر هم باید داشت. ما سیستم تیم را تغییر دادیم اما ایراد کار از جایی دیگری بود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

صحبتهای تبریزی درمورد دستمزدش در استقلال

پ فوریه 7 , 2019
به گزارش مشرق، مرتضی تبریزی مهاجم تیم فوتب...