صحبتهای تبریزی درمورد دستمزدش در استقلال

به گزارش مشرق، مرتضی تبریزی مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران در گفتگو با خبرنگاران در میکسدزون خبری ورزشگاه شهدای شهر قدس به خبرنگاران در مورد بازی و گلی که در پیروزی ۴ بر فصر تیمش به ثمر رساند، گفت: تلاش می‌کنیم و خوشحالم که توانستم گل بزنم.


وی در مورد اینکه استقلال شانس قهرمانی دارد یا خیر بیان کرد: صد در صد. استقلال تیم بزرگی است؛ بازیکنان خیلی خوبی دارد. هواداران زیادی دارد. هدفمان قهرمانی است و تلاش می‌کنیم استقلال را به جایگاه اصلی اش برسانیم.

بیشتر بخوانید:

استقلال ۴ چرخ پیکان را پنچر کرد

 


مهاجم استقلال در مورد ترافیک ایجاد شده در این خط با خریدهایی که انجام شده، اضافه کرد: استقلال مهاجمان خیلی زیادی دارد. ما همه تلاشمان را می‌کنیم ولی واقعاً هیچ فرقی نمی‌کند که چه کسی گل بزند. ما یک تیم هستیم و امیدوارم بتوانیم با گلزنی به تیم کمک کنیم ولی همه تلاش می‌کنیم برای موفقیت استقلال.


تبریزی که به دلیل عدم گلزنی تحت فشار زیادی بود و پس از دو بار گلزنی به تراکتورسازی موفق به گلزنی نشده بود؛ در مورد اینکه توانسته با گلزنی مقابل پیکان از این فشار فرار کند، توضیح داد: این فشاری که می گوئید بله برای من وجود داشت ولی این بیشتر از طرف رسانه‌ها بود. رسانه‌ها به من بازیکن میلیاردی می‌گویند ولی بازیکن دیگر هم میلیاردی هستند. من حتی قراردادم از ذوب آهن و دستمزدم اینجا پایین‌تر است. هواداران از من حمایت کردند. یکی از قشنگ‌ترین لحظه‌های زندگی ام بعد از بازی با سپیدرود بود که در اینستاگرام همه از من حمایت کردند. درست است امروز گل زدم و از این به بعد هم تمام تلاشم را می‌کنم. مهم موفقیت استقلال است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پنالتی پیکان مقابل استقلال سوخت؟

پ فوریه 7 , 2019
به گزارش مشرق، حیدر سلیمانی درباره عملکرد ...