پنالتی پیکان مقابل استقلال سوخت؟

به گزارش مشرق، حیدر سلیمانی درباره عملکرد داور دیدار پیکان و استقلال در هفته شانزدهم لیگ برتر, اظهار داشت: وحید کاظمی در این بازی از لحاظ بدنی بسیار آماده و در تمام صحنه‌ها حاضر بود اما رنگ لباس دو تیم باعث شد تا حدودی در اعلام بعضی از خطاها اشتباه کند.

وی ادامه داد: در دقیقه ۵ بازیکن شماره ۶ پیکان روی اسماعیلی خطا کرد و اخطار بعد از آوانتاژ صحیح بود. در دقیقه ۲۰ نورافکن روی مهاجم پیکان خطا کرد و چون از حمله حریف جلوگیری کرد، اخطار هم درست بود.

بیشتر بخوانید:

استقلال ۴ چرخ پیکان را پنچر کرد

 

سلیمانی عنوان کرد: در دقیقه ٤٥ مهدی رحمتی روی مهاجم پیکان مرتکب خطا شد و با پای راستش مهاجم پیکان را مورد اصابت قرار داد. داور باید اعلام پنالتی می‌کرد و اگر برخوردی وجود نداشت باید به مهاجم پیکان به خاطر شبیه‌سازی اخطار می‌داد. فکر می‌کنم رنگ لباس مدافع و مهاجم باعث شد داور خطای پنالتی رحمتی را تشخیص ندهد.

این کارشناس داوری گفت: در دقیقه ٥٦ اعلام خطا روی دانشگر و اخطار به بازیکن پیکان و در دقیقه ٨١ اخطار به دانشگر بخاطر اعتراض به کمک داور صحیح بود. در کل اعلام آفساید از دو کمک داور و آوانتاژهای داده شده صحیح بود اما تنها نکته تاریک این دیدار پنالتی پیکان بود که داور پشت دروازه و کاظمی موفق به تشخیص آن نشدند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کشتن پیکان با بنفشه‌های سمی آفریقایی!

پ فوریه 7 , 2019
وینفرد شفر در دیدار برابر پیکان و علیرغم اینکه برخی اخبار از عدم حضور نام دو بازیکن تازه وارد این تیم خبر می دادند، هر دو بازیکن یعنی اسماعیل گونسالوس و گادوین منشا را در لیست 18 نفره تیمش قرار داد، تا از آنها در صورت لزوم بهره...