شفر در حسرت رکورد قلعه نویی ماند!

به گزارش مشرق، وینفرد شفر در نیم فصل دوم ونقل و انتقالات زمستانی در مجموع ۹ جابه‌جایی داشت. جابر انصاری، الحاجی گرو و مارکوس نیومایر از این تیم جدا شدند و در ازای این ۳ نفر، ۶ بازیکن در لیست قرار گرفتند. داریوش شجاعیان، محسن کریمی، امید نورافکن، آیاندا پاتوسی، اسماعیل گونکالوس و گادوین منشا نفراتی بودند که برای تقویت استقلال جذب شدند. با وجود این تعداد ورودی و خروجی و در مجموع جابه‌جایی، همچنان امیر قلعه‌نویی رکورددار است.

لیگ دوازدهم

در لیگ دوازدهم که آبی‌پوشان قهرمان شدند، تیم امیر قلعه‌نویی در نیم فصل آن سال ۷ ورودی و ۶ خروجی داشت. فرزاد حاتمی، عباس محمدرضایی، فرهاد مجیدی، حسن اشجاری، ایمان موسوی، مجتبی جباری و ویسنته آرزه بازیکنانی بودند که از نیم فصل دوم به جمع بازیکنان اضافه شدند. از آن طرف فریدون زندی، میثم حسینی، امین منوچهری، فابیو جانواریو، رودریگو توسی و میلاد میداوودی از استقلال جدا شدند. در مجموع آبی‌ها در دور برگشت ۱۳ جابه‌جایی و تغییر نسبت به نیم فصل اول داشتند.

بیشتر بخوانید:

آخرین توضیحات فتحی درمورد قرارداد پاتوسی

 

لیگ سیزدهم

در نیم فصل دوم لیگ سیزدهم جابه‌جایی‌های زمستانی استقلال و قلعه‌نویی کمتر بود. ۵ بازیکن رفتند و ۵ بازیکن هم آمدند. مهرداد اولادی، مجید غلام‌نژاد، ایمان با صفا، کاروالیو و بوبکر کبه به استقلال اضافه شدند و فرهاد مجیدی، فردین عابدینی، گوران لاوره، مهران قاسمی و پژمان منتظری هم استقلال را ترک کردند. استقلال قلعه‌نویی با ۱۰ جابه‌جایی در لیگ سیزدهم موفق نبود.

لیگ چهاردهم

در لیگ چهاردهم بازهم تیم قلعه‌نویی تغییرات زیادی در زمستان داشت. ۷ بازیکن آمدند و ۴ نفر رفتند تا این بار ۱۱ تغییر و جابه‌جایی در نیم فصل ایجاد شود. محسن کریمی، بهنام برزای، وحید طالب‌لو، میلاد نوری، رضا عنایتی، مجید حسینی و میلاد سلیمان فلاح نفراتی بودند که به تیم اضافه شدند. از آن طرف پژمان نوری، محمد قاضی، آندرانیک تیموریان و امیر حسین طاحونی از تیم رفتند.

لیگ پانزدهم

در لیگ پانزدهم استقلال پرویز مظلومی کمترین جابه‌جایی را داشت. سوبله چوبله ۳ بازیکن به تیمش اضافه کرد و ۲ بازیکن را هم از دست داد که هر دو نفر خارجی بودند. مهدی مومنی، عادل شیحی و میلاد شعبانلو آمدند و در نقطه مقابل جاسم کرار و باربوسا جدا شدند. در این فصل آبی‌ها فقط ۵ جابه‌جایی داشتند.

لیگ شانزدهم

در لیگ شانزدهم هم قرار بود استقلال علیرضا منصوریان چند جابه‌جایی داشته باشد که رفتن فرشید باقری و آمدن سجاد شهباززاده، سرور جباروف و آندرانیک تیموریان از جمله آنها بود اما محرومیت آبی‌ها از نقل و انتقالات مانع از این تغییرات شد تا استقلالی‌ها با همان نفرات قبلی به کارشان ادامه دهند. فقط آرش افشین و میثم مجیدی بازیکنانی بودن که استقلال را ترک کردند.

لیگ هفدهم

در لیگ هفدهم وینفرد شفر مانند امسال ۹ تغییر در استقلال ایجاد کرد. محسن کریمی، حسین حیدری، مامه بابا تیام و بویان نایدیف ۴ بازیکنی بودند که آمدند و از آن طرف سجاد شهباززاده، حسن بیت‌سعید، یعقوب کریمی، مجتبی جباری و عظیم گوک ۵ نفری بودند که رفتند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته شانزدهم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل پیکان؛ آماده برای پیکان سواری با داریوشِ شجاع!

پ فوریه 7 , 2019
[unable to retrieve full-text content] ترکیب استقلال تهران از هفته شانزدهم لیگ برتر فصل 1397/98 مقابل پیکان مشخص شد.