مهدی فنونی زاده: پیکان حریف سرسختی خواهد بود؛ با حضور ماجدی و منزوی شرایط استقلال بهتر خواهد شد

مهدی فنونی زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اگر قرار است بازیکنانی بیاوریم که مصدوم هستند یا اضافه وزن دارند، فرهاد مجیدی به میدان برود بهتر از آنها بازی خواهد کرد.

به گزارش استقلال نیوز، مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرنگار مهر، در خصوص شروع نیم فصل دوم و شریط استقلالصحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* شروع نیم فصل لیگ هیجدهم؟

خوشبختانه استقلال اردوی خوبی در ترکیه برگزار کرد و فکر می کنم کادر فنی این تیم توانسته از تعطیلات بهترین استفاده را ببرد و حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم بازیکنان استقلال چه عملکردی در لیگ خواهند داشت.

* دیدار استقلال برابر پیکان تهران؟

پیکان حریف سرسختی برای استقلال خواهد بود، مطمئنا تغییرات این تیم به ضرر آبی پوشان است. مجید جلالی مربی بسیار خوبی بود اما در هفته های آخر نتایج قابل قبولی کسب نکرد و جای خود را به حسین فرکی داد، مردی که از لحاظ اخلاقی و رفتاری ایده آل است و در کار مربیگری هم یکی از بهترین های فوتبال ماست و مطمئنا این شوک می تواند کمک موثری به پیکان داشته باشد و استقلال باید برابر این تیم بسیار هوشیار باشد که به راحتی امتیازات را از دست ندهد.

* حضور دو بازیکن خارجی جدید در استقلال؟

دو بازیکنی به استقلال آمده اند که حالا حریف و حدیث زیادی پشت سر آنهاست، گفته می شود یکی از آنها اضافه وزن دارد و دیگری یک بار رباط پایش را به تیغ جراحی سپرده است، به نظر من اگر قرار است بازیکنانی بیاوریم که مصدوم هستند یا اضافه وزن دارند، فرهاد مجیدی به میدان برود بهتر است و مطمئن باشید با آمادگی که در او سراغ دارم می تواند گل زنی هم کند. کادر فنی باید دقت بیشتری در جذب بازیکن داشته باشد تا دوباره بازیکنانی مثل نیومایر و گرو به استقلال نیایند که هیچ عملکرد مثبتی نداشتند.

* تغییر در اعضای هیات مدیره استقلال؟

ماجدی و منزوی از قدیمی های استقلال هستند و سالهاست که در کنار این تیم هستند، بنابراین اعتقاد دارم با حضور آنها شرایط استقلال بهتر خواهد شد، ولی یکی از عواملی که می تواند روحیه بازیکنان را بالا ببرد، شارژ مالی است که امیدوارم این کار هر چه زودتر انجام شود.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شاهرخ بیانی: پیکان قابل پیش‌بینی نیست؛ اعضای جدید هیات مدیره بهتر از اعضای سابق هستند

پ فوریه 7 , 2019
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: شفر و دستیارا&...