منزوی: مدیران پرسپولیسی هم به استقلال کمک کرده‌اند

به گزارش مشرق، کامران منزوی که پیش از این در گذشته‌ای نه چندان دور در سمت‌های مختلف در استقلال حضور داشته اعلام کرد شفر و کادر فنی باید از نحوه جذب بازیکنان جدید رضایت داشته باشند زیرا آنها پاسخگوی نتایج تیم خواهند بود.

* از شرایط استقلال مطلع هستید؟

ما هنوز وارد باشگاه استقلال نشده‌ایم دورادور پیگیر اخبار هستیم منتظریم تا اولین جلسه هیئت مدیره برگزار شود آن وقت پیرامون مسائل مختلف توضیح خواهیم داد البته آقای فتحی در آخرین مصاحبه‌ای که با رسانه باشگاه داشته همه چیز را توضیح داده است

* از نقل و انتقالات چطور؟ توانستید بازیکنان مورد نظر را جذب کنید.

به نظر من مربی تیم باید راضی باشد اوست که باید پاسخگوی نتایج تیم باشد شما باید این موضوع را از شفر بپرسید. دارایی استقلال همین است بازیکنان خارجی که جذب می‌شود اگر جواب بدهند که همه تمجید می‌کنند آنها هم بعد از یک مدت از ایران می‌روند و شکایت می‌کنند اگر هم که جواب ندهند که پول بیت‌المال هدر رفته است. اما من باید یک نکته‌ای را اشاره کنم.

بیشتر بخوانید:

خرید جدید استقلال از آدم‌ربایی تا قرارداد باورنکردنی!

* یعنی معتقدید استقلال در نیم فصل دوم مدعی خواهد شد.

به نظر من آن ۱۰ روزی که تیم تعطیل بود و بازیکنان به تمرین نپرداختند اثرش را در نیم فصل دوم خواهد گذاشت در صورت تمرین نرفتن باعث می‌شود بازیکنان از آمادگی جسمانی دور شوند.

* زمانی هم که شما در استقلال حضور داشتید از این اتفاقات می‌افتاد؟

زمان ما وظایف فرق می‌کرد نحوه رفتارها متفاوت بود و اوضاع فوتبال به این شکل نبود.

* این روزها صحبت از پرسپولیسی بودن احمد سعادتمند است واقعاً چنین چیزی صحت دارد؟

این موضوع را من نمی‌دانم اما این را می‌دانم که خیلی از کسانی که پرسپولیسی بودند به ما کمک کردند مثل عابدینی و دادکان از خیلی از استقلالی‌ها بیشتر از ما حمایت کردند. همین ساختمان باشگاه استقلال را که می‌بینید به واسطه دادکان خریداری شد. یا زمانی که عابدینی رئیس فدراسیون بود در آوردن مربی و جذب بازیکن خیلی به ما کمک کرد. با حمایت‌های مهندس عابدینی بود که توانستیم غلامپور را جذب کنیم یا آوردن مربی خارجی در آ‌ن مقطع. آقای سعادتمند هم در جلسه‌ای که با وزیر داشتیم اعلام کرد خودش و خانواده‌اش استقلالی هستند.

*کمیته فنی استقلال هم چند وقتی است فعالیت آنچنانی ندارند در این باره چه نظری دارید.

باید ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد ما ابتدا باید ساختار باشگاه را نگاه کنیم بنده به عنوان عضو هیئت مدیره یک سری گزارش‌ها خواسته‌ام آقای فتحی دستورات لازم را انجام داده باید ببینیم به چه چیزهایی نیاز داریم شما هم بگذارید جوهر حکم‌مان خشک شود آن وقت به تمام ابهامات شما پاسخ خواهیم داد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چند خبر کوتاه از استقلال/ توبیخ شفر و زکی پور و احتمال بازگشت عمو نصی به نیمکت!

ش فوریه 2 , 2019
با اعلام باشگاه استقلال حضور رسانه ها در آ&#158...