حسن زمانی: وزیر ورزش فتحی را مجبور به مصاحبه علیه من کرد؛ تیم ملی در تهران قهرمانی آسیا را از دست داد!

حسن زمانی

عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال با تاکید مجدد بر دخالت های سلطانی فر در این تیم به فتحی توصیه کرد دلش به حال هواداران استقلال بسوزد تا وزیر! 

به گزارشاستقلال نیوز، پس از اینکه حسن زمانی عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد که وزیر ورزش و جوانان در امور این باشگاه دخالت می‌کرد، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال پاسخ اظهارات او را داد (از اینجا بخوانید) و اعلام کرد که یک‌بار هم ندیده است مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش، در امور باشگاه استقلال دخالت کند.

زمانی در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم نسبت به این مصاحبه فتحی واکنش نشان داد و حرف‌های او را ناشی از فشار وزیر ورزش دانست.

* فتحی با فشار وزیر ورزش علیه من مصاحبه کرد!

واقعا دنیا چقدر ارزش دارد که مسائل واقعی را وارونه جلوه می‌دهند؟ آقای فتحی را قبول دارم و احترام ویژه‌ای برای او قائلم. قطعا فتحی تحت فشار وزیر ورزش مجبور به انجام این مصاحبه شده است، چون روحیات او را می‌‌دانم.

* به فتحی توصیه می‌کنم دلش برای هواداران استقلال بسوزد تا وزیر!

با قاطعیت می‌گویم که دخالت‌های بی‌مورد وزیر ورزش در باشگاه بر کسی پوشیده نبود، مگر اینکه بخواهند ایشان را از این مسائل مبرا کنند. فتحی یک درصد اختیار هم در بحث انتخاب سرمربی، کمک مربی و بازیکن ندارد.مدیرعامل استقلال برای اینکه وزیر از او خوشش بیاید، چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده است. به فتحی توصیه می‌کنم دلش برای هواداران استقلال بسوزد تا وزیر!

* وزیر به جای باشگاه‌داری به بخس جوانان این مملکت برسد که تعطیل است!

وزیر مسئولیت‌هایی دارد که می‌تواند به آنها بپردازد و نیازی به باشگاه‌داری نیست. مسئولیت‌های وزارتخانه تحت الشعاع استقلال و پرسپولیس بوده که به صلاح وزیر ورزش و این وزارتخانه نیست. در بخش جوانان، همه مسئولیت‌ها روی زمین باقیمانده است. نزدیک به 7 میلیون جوان بیکار، 15 میلیون آماده ازدواج و دو میلیون معتاد داریم که مسئولیت همگی بر عهده ایشان است. اگر از وزیر ورزش کارنامه بخواهند، با صراحت باید گفت که بخش جوانان وزارتخانه تعطیل است. به جای اینکه کار باشگاه‌داری کنند، بهتر است کمی به وظایف اصلی‌شان برسند.

* وزیر ورزش باعث باخت تیم ملی در جام ملتهای آسیا است!

هر اقدامی که در هیات مدیره انجام می‌شد، تا ایشان تأیید و اوکی نمی‌دادند، انجام شدنی نبود حتی انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان دستیار شفر. قطعا نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیر عملکرد وزارتخانه خواهند بود. شکست تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا در تهران رقم خورد، چون زمانی که تیم ملی در حال اعزام به امارات بود، در تهران گفتند که هیچ کدام از اعضای کادر فنی تیم ملی به هنگام برگشت جایی در تیم ملی ندارند. ای کاش اجازه می‌دادند، تیم ملی برمی‌گشت و سپس چنین کاری می‌کردند. با صراحت می‌گویم شکست تیم ملی در تهران رقم خورد.

* به فتحی توصیه می‌کنم کاری نکند دستگاه‌های نظارتی مجبور به ورود شوند!

برای برادر خوبم آقای فتحی آرزوی موفقیت می‌کنم، اما انتخاباتی که صورت گرفت و مدیرعامل، رئیس هیات مدیره و نایب رئیس مشخص شد، حالت قانونی ندارد و توصیه می‌کنم چکی امضا نکند تا دستگاه‌های نظارتی مجبور به ورود و برخورد قانونی نشوند. وقتی همه اعضای هیات مدیره در جلسه حضور نداشتند، نمی‌توانستند انتخابات برگزار کنند. از حکم من یک سال و نیم باقیمانده و تا زمانی که استعفایم پذیرفته نشود، عضو هیات مدیره استقلال هستم.

 اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

خودشیرینی فتحی برای وزیر/ سلطانی‌فر دخالتی در استقلال ندارد؛ زمانی دروغ می‌گوید!

حسن زمانی: وزارت ورزش در تمام امور استقلال دخالت می کند؛ سلطانی فر عامل نتایج ضعیف استقلال است

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رسمی؛ پاتوسی به استقلال پیوست

ج فوریه 1 , 2019
باشگاه کیپ تاوین سیتی اعلام کرد همکاری آنها با آیاندا پاتوسی به پایان خواهد رسید و قرارداد این بازیکن با باشگاه کیپ تاون فسخ می شود. آیاندا پاتوسی در تابستان سال 2017 و با انعقاد اولین قرارداد حرفه ای دوران ورزشی خود راهی تیم ک...