مدیران استقلال بدون اجازه وزیر آب هم نمی‌خورند!

به گزارش مشرق، حسن زمانی در خصوص اینکه دیگر جایی در بین اعضای هیأت مدیره استقلال ندارد، گفت: من استعفایم را به رئیس مجمع ارائه کردم و منتظرم تا آنها تکلیفم را روشن کنند. باید ببینم این استعفا پذیرفته می‌شود یا نه ولی تا زمانی که سلطانی‌فر وزیر ورزش است دیگر به سمت ورزش هم بر نمی‌گردم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در زمان حضورش در هیأت مدیره استقلال این صحبت‌ها را انجام نمی‌داد، گفت: ۱۰ ماه همه چیز را درون خودم ریختم و مرتب با او صحبت می‌کردیم تا بلکه مشکلات حل شود اما بدون اجازه او هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

وی افزود: نه تنها در استقلال، بلکه در پرسپولیس هم شرایط همین است و ریز قرارداد بازیکنان و اینکه چه کسی بیاید و نیاید فقط با اجازه وزیر ورزش انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

واکنش مدیر استقلالی به شایعه پرسپولیسی بودنش

زمانی در ادامه گفت‌وگو تأکید کرد: نقش هیأت مدیره و مدیرعامل در استقلال هیچ است و آنها بدون اجازه وزیر آب هم نمی‌خورند.

مستعفی هیأت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: وزیر ورزش است که می‌گوید فلانی رئیس هیأت مدیره شود و فلانی معاون یا سرپرست، او رئیس هیأت مدیره‌ای را برای استقلال انتخاب کرده که کاندیدای مدیرعاملی در پرسپولیس بود، خودتان همه چیز را قضاوت کنید.

وی در خصوص اینکه علی جباری مدعی شده زمانی فردی نان به نرخ روز خور است، گفت: اگر من نان به نرخ روز خور بودم وضعیتم بهتر از این بود. مشکل من این است که از این کارها بلد نیستم. من به احترام پیشکسوت بودن علی جباری جوابی در این زمینه به او نمی‌دهم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حسن زمانی: بدون اجازه وزیر آب هم نمی خورند؛ جوابی برای جباری ندارم

پ ژانویه 31 , 2019
عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: وز&#174...