بیژن طاهری: اردوی ترکیه برای استقلال خیلی مفید بود؛ مصدومیت ها، طبیعت فوتبال است

بیژن طاهری

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: کریمی و شجاعیان شرایط بسیار خوبی دارند و می توانند 90 دقیقه برای ما بازی کنند.

به گزارش استقلال نیوز، بیژن طاهری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با سایت باشگاه، درباره آخرین شرایط آبی پوشان، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* اردوی ترکیه برای استقلال خیلی مفید بود

شرایط خوبی در شروع لیگ داریم. در اردوی آنتالیا تمرینات خوبی داشتیم و بازیکنان با جان و دل تمرین کردند و بهره برداری خوبی از این اردو داشتیم. دو بازی دوستانه برگزار کردیم و میتوان گفت که این اردو برای استقلال خیلی مفید بود.

* امیدوارم بازیکنان هر چه سریعتر آماده شوند

تمرینات خود را در تهران منظم پیگیری می کنیم و یک دیدار هم برگزار کردیم. نگران سرما خوردگی بعضی بازیکنان هستیم که امیدوارم هر چه سریعتر آماده شوند.

* مصدومیت ها، طبیعت فوتبال است

از نظر مصدومیت بد شانسی گریبان ما را گرفته است. مرتضی آقاخان شرایط بسیار عالی داشت و هیچکس نزدیک او نبود اما ناگهان دچار مصدومیت شد. بابت این موضوع البته نگرانی نداریم و بازیکنان جانشین خوبی در تیم هستند. البته این مصدومیت ها طبیعت فوتبال است و با طولانی شدن تعطیلات، این اتفاقات رخ می دهد.

* کریمی و شجاعیان می توانند 90 دقیقه برای ما بازی کنند

بهترین اتفاق برای استقلال، بازگشت محسن کریمی و داریوش شجاعیان بود. هر دو بسیار آماده و سر حال هستند. از روز اول می توانند برای ما 90 دقیقه بازی کنند و شرایط بسیار خوبی دارند.

* همه بازی های نیم فصل دوم سخت است

تفکرات آقای فرکی را می شناسیم. ما هنوز بازی از این تیم ندیدیم و این موضوع کار ما را سخت می کند. با گذشت دقایق ابتدایی مسابقه، باید به جمع بندی برسیم. البته همه بازی های نیم فصل دوم برای تمامی تیم های حاضر در لیگ برتر سخت است.

 اخبار  استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هیئت مدیره جدید استقلال غیرقانونی است! +عکس

س ژانویه 29 , 2019
به گزارش مشرق، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش &...