نمی دانیم دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را / احمد سعادتمند: 50 سال است استقلالی هستم!

احمد سعادتمند

رئیس جدید هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: در گذشته شایعه شده بود که من می خواهم مدیرعامل پرسپولیس شوم که من این موضوع را تکذیب کردم.

 به گزارش استقلال نیوز، احمد سعادتمند رئیس هیات مدیره استقلال در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه، درباره انتخاب خود برای این سمت و حواشی ای که از جانب هواداران برای او ایجاد شد صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* از وزیر ورزش بابت اعتمادش به من تشکر می کنم

از آقای وزیر باید بابت انتخاب اعضای جدید هیات مدیره و اعتمادی که به من داشتند، تشکر می کنم. جمع خوبی در استقلال جمع شدند و ما هم قسم شدیم تا تیم شرایط خوبی داشته باشد و تیمی در حد و نام استقلال و در شان هواداران در کنار خانواده بزرگ استقلال داشته باشیم.

* 50 سال است استقلالی هستم!

بعد از اینکه تیم پرسپولیس به فینال و نیمه نهایی رسید، من در نظرات شخصی خود اعلام کردم که با وجود 50 سال استقلالی بودن، از صعود این تیم به عنوان نماینده ایران خوشحالم و در همان مطلب نیز اعلام کردم که 50 سال است که استقلالی هستم. ما خانوادگی استقلالی هستیم و پدر من نیز رئیس هیات فوتبال نوشهر بوده و همه ما را به استقلالی بودن می شناسند.

* استقلالی های قدیمی به منزل ما می آمدند!

من مدیر فدراسیون های مختلف و باشگاه های زیادی بودم. امروز از حضور در استقلال بسیار خوشحال هستم. اگر از استقلالی های قدیمی که بپرسید، تیم استقلال که به نوشهر می آمد، بازیکنان استقلال به منزل ما می آمدند. منصورخان پورحیدری نیز به منزل ما می آمدند.

* در گذشته شایعه شده بود می خواهم مدیرعامل پرسپولیس شوم!

در گذشته نیز شایعه شده بود که من می خواهم مدیرعامل پرسپولیس شوم که من این موضوع را تکذیب کردم. من یک استقلالی کامل هستم و از این بابت خوشحال هستم. زمان عامل بسیار خوبی است و مطمئن باشید همه چیز را ثابت می کند. هواداران استقلال حق دارند که نگران باشند اما مطمئن باشید با گذشت زمان خیال آنها آسوده می شود.

* استقلال روزهای خوبی خواهد داشت

آقای فتحی به عنوان مدیرعامل محترم باشگاه در جریان مشکلات هستند و همه چیز را به هیات مدیره خواهند گفت. خانواده استقلال بسیار بزرگ است و استقلال روزهای خوبی خواهد داشت.

اخبار رسمی استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تجدید قوای حریف استقلال

د ژانویه 28 , 2019
به گزارش مشرق، روزنامه الریاضیه عربست&...