شفر: می‌خواهیم تیمی جدید بسازیم

به گزارش مشرق، وینفرد شفر بعد از شکست ۲ بر یک تیم فوتبال استقلال در نخستین دیدار تدارکاتی‌اش در اردوی ترکیه مقابل تیم اسپورتیو مونیسیپال رومانی اظهار داشت: در دیدار مقابل مونیسیپال حدود ۷۰ دقیقه خوب بازی کردیم و آمادگی جسمانی بچه‌ها خوب بود و خیلی وقت‌ها فوتبال خوبی ارائه کردیم، اما مسئله‌ای که داشتیم این است که باید یاد بگیریم که در پاس آخر دقت بیشتری داشته باشیم و ضربه آخر را برای تبدیل شدن توپ به گل محکم‌تر بزنیم.

وی تصریح کرد: علاقه و شور و شوق خوبی در این دیدار در تیم ما حاکم بود و آمادگی جسمانی خوبی نیز داشتیم. میثم تیموری در بازی امروز (پنجشنبه) در سمت چپ فوتبال خوبی بازی کرد. همچنین علی کریمی و مرتضی آقاخان نیز عملکرد خوبی داشتند. فکر می‌کنم می‌توانیم تیم خوبی را برای نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ برتر آماده کنیم. همچنین امیدوارم وقتی به تهران باز می‌گردیم نیز همین‌طور نور آفتاب را داشته باشیم. البته مشکلاتی داریم، اما با وجود مشکلات اگر مثل امروز بازی کنیم، خوشحال خواهم بود.

بیشتر بخوانید:

شکست استقلال مقابل نماینده رومانی در بازی دوستانه

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه چقدر به جوانان برای حضور در ترکیب این تیم برای نیم‌فصل دوم اعتماد خواهد کرد، گفت: این صحبتی است که ما در شش ماه گذشته انجام دادیم. می‌خواهیم یک استقلال جدید بسازیم و می‌دانم هواداران ما صحبت‌هایم را به خوبی متوجه می‌شوند. باید این زمان را به ما بدهید و ما در حال کار کردن روی این موضوع هستیم. باید به بازیکنان جوان این شانس و فرصت را بدهیم که اشتباه کنند. خوشحالم زمانی که رضا آذری و میثم تیموری را می‌بینم و یا اللهیار صیادمنش به ترکیب ما برمی‌گردد.

شفر تأکید کرد: باید به بازیکنان جوان این شانس را بدهید که مرتکب اشتباه شوند، چرا که از این اشتباهات است که ما می‌توانیم همه چیز را به اتفاقات خوب تغییر بدهیم. هواداران‌مان را می‌شناسم و می‌دانم بهترین هواداران را نه فقط در ایران، بلکه در آسیا داریم. مطمئنم هواداران پشت و حامی این بازیکنان جوانان هستند. طبیعی است که نمی‌توانیم فقط از بازیکنان جوانان استفاده کنیم و باید ترکیبی از بازیکنان بزرگ‌تر و باتجربه‌تر و جوانان را داشته باشیم.

سرمربی آلمانی استقلال با بهترین آرزوها برای تیم ملی در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ خاطر نشان کرد: دو نفر از بازیکنان فعلی و دو نفر از بازیکنان گذشته برای تیم ملی بازی کردند و از این بابت خوشحال هستم. زمانی که پنج بازیکن در تیم ملی داریم و اثرات کارهای گذشته را در حال حاضر می‌بینیم این بسیار خوب است و من عاشق استقلال هستم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شفر: من عاشق استقلال هستم

ج ژانویه 18 , 2019
تیم فوتبال استقلال تهران دراولین دیدارتدارکاتی  خود در اردوی نیم فصل که هم اکنون درآنتالیا ترکیه برگزارمی شود با نتیجه دو بر یک مقابل اسپورتیو مونیسیپال  رومانی تن به شکست داد.این در شرایطی بود که وینفرد شفر در نیمه د...