وینفرید شفر: آمادگی خوبی داریم؛ می خواهیم یک استقلال جدید بسازیم

وینفرید شفر

سرمربی استقلال پس از شکست در دیدار دوستانه گفت: هواداران از ما حمایت می‌کنند و متوجه هستند که باید به بازیکنان جوان فرصت اشتباه بدهیم.

 به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال پس از شکست در بازی دوستانه در اردوی ترکیه مقابل تیمی از رومانی، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* آمادگی جسمی بازیکنانم در سطح خوبی است

حدود ۷۰ دقیقه بازی خوبی از خودمان به نمایش گذاشتیم، آمادگی جسمانی بازیکنان در سطح خوبی بودو فوتبال خوبی ارائه دادیم اما مسئله‌ای که داشتیم و باید رویش بیشتر کار کنیم و یاد بگیریم این است که پاس‌های آخر را محکم بدهیم و ضربات آخر که منجر به گل می‌شود را محکم و دقیق بزنیم. علاقه و شوق خوبی در تیم ما در این بازی موج می‌زد و شرایط آمادگی جسمانی بچه‌ها خوب به نظر می‌آید. بازیکنان مثل علی کریمی، مرتضی آقاخان و بقیه و به خصوص در چپ و راست خوب بازی کردند.

* می دانیم مشکلاتی داریم، اما با این وجود از نوع بازی امروز خوشحالم

می‌خواهیم یک تیم خوب درست کنیم تا نیم‌فصل دوم را با شرایط بهتری آغاز کنیم و پس از پایان اردو وقتی به تهران برمی‌گردیم همین آمادگی را داشته باشیم. البته ما می‌دانیم که یکسری مشکلات داریم اما با وجود این مشکلات از نوع بازی امروز خوشحالم.

* می خواهیم یک استقلال جدید بسازیم

در شش ماه اول سال هم همین برنامه را داشتیم. می‌خواهیم یک استقلال جدید بسازیم و می‌دانم هواداران از ما حمایت می‌کنند و متوجه هستند که باید به بازیکنان جوان فرصت اشتباه بدهیم تا آبدیده شوند و تیم بهتری بسازیم. حتماً هواداران از ما حمایت خواهند کرد.

به گزارش استقلال نیوز، سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان برای تیم ملی و بازیکنان استقلال در جام ملت‌های آسیا آرزوی موفقیت کرد.

اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شفر: می‌خواهیم تیمی جدید بسازیم

پ ژانویه 17 , 2019
به گزارش مشرق، وینفرد شفر بعد از شکست ۲ بر ی&#17...