سو استفاده از برند استقلال در لیگ دو و میدانی؛ اکبر عباسی ملکی و بهره برداری تبلیغاتی از نام استقلال!

اکبر عباسی ملکی

معلوم نیست اکبر عباسی ملکی با چه اهداف شومی توسط وزارت ورزش در جمع اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال قرار گرفته است.

به گزارش استقلال نیوز، خبرگزاری فارس در خبری عجیب اعلام کرد فدراسیون دو و میدانی با هماهنگی اکبر عباسی ملکی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با سو استفاده از برند باشگاه بزرگ استقلال، تیمی را در لیگ دو و میدانی شرکت داده است که علاوه بر اینکه دو و میدانی کاران آن هیچ قراردادی با این باشگاه ندارند، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال هم از این موضوع بی اطلاع است! 

همان زمان که مجید کیهانی رئیس فدراسیون دو و میدانی با همکاری اکبر عباسی ملکی تدارک حضور این تیم در لیگ دو و میدانی را می‌دید، مشخص بود که این کار سرانجامی ندارد، اما کیهانی برای تبلیغات هم که شده نام استقلال را بدون اینکه دو و میدانی کارانش قراردادی داشته باشند و هماهنگی با مدیرعامل صورت بگیرد، وارد لیگ کرد و حالا ورزشکاران و کادرفنی مانده‌اند و پولی که مشخص نیست چه کسی باید بدهد.

حضور استقلال در لیگ به نوعی صوری بود و تمام کارهای این تیم را فدراسیون با همکاری عباسی ملکی انجام می‌داد و حالا مشخص نیست با بازنشسته شدن ملکی و جدایی‌اش از استقلال، آیا باشگاه استقلال و شخص امیرحسین فتحی، مدیرعامل این باشگاه باقی پول دو و میدانی کاران را خواهد داد یا فدراسیون دو و میدانی باید از بودجه جاری‌اش پرداخت کند، کاری که البته تخلف آشکار خواهد بود.

به گزارش استقلال نیوز، اورنگ مستقیم، رئیس هیات مازندران که توسط کیهانی به عنوان سرپرست تیم دومیدانی استقلال انتخاب شد، در صحبت هایی در این خصوص گفت:

* فدراسیون با حضور استقلال خواست حسن نیت نشان دهد

فدراسیون با حضور استقلال خواست حسن نیت خود را نشان دهد تا ورزشکاران بیرون نمانند و انصافا امسال ورزشکار مطرحی هم نبود که بیرون بماند. چند وقت پیش با کیهانی صحبت کردم و او گفت تعهد تیم با خودش بوده و قول شرف داده که قرارداد ورزشکاران را با جذب اسپانسر هم شده پرداخت کند و نگران نباشید. از سوی دیگر خیلی از تیم‌ها هم هنوز بخش زیادی از قرارداد خود را پرداخت نکرده‌اند و تنها استقلال نیست.

* پول دو و میدانی کاران استقلال را فدراسیون دو و میدانی می دهد

در مورد اینکه چرا باید پول باشگاه استقلال از جیب فدراسیون و بیت المال داده شود، حالا شما سخت نگیرید و اجازه دهید بچه‌ها به حق‌شان برسند. ذوب‌آهن هم از سال‌های قبل بدهکار است و لطفا پیگیر آنها هم باشید.

* با نام استقلال کار تبلیغاتی نکردیم

در مورد اینکه استقلال علاقه‌ای برای تیمداری در دو و میدانی نداشت و فدراسیون می‌خواست با نام این باشگاه کار تبلیغاتی کند، باید بگویم که من خودم هم استقلالی هستم اما مگر چه کاری انجام داده ایم که تبلیغات باشد؟ داستان بازنشستگی عباسی ملکی هم دست ما نبود و برخی اوقات اتفاقی می‌افتد که نمی‌شود کاری کرد. همه می‌خواستند کمک بکنند.

* باشگاه استقلال اصلا در جریان نبود و خبر نداشتند!

در مورد اینکه باشگاه استقلال من را به عنوان سرپرست قبول دارد یا خیر باید بگویم، من به دعوت کیهانی به عنوان سرپرست تیم کارها را انجام دادم. او به ما لطف داشت، اما باشگاه استقلال اصلا در جریان نبود و خبر نداشتند!

سو استفاده از برند استقلال

به گزارش استقلال نیوز، بعد از انتشار خبر سو استفاده از برند باشگاه استقلال در لیگ دو و میدانی توسط رئیس این فدراسیون و عضو هیات مدیره استقلال، ابهامات زیادی برای هواداران باشگاه استقلال بوجود آمده است:

+ در باشگاه استقلال چه خبر است؟

+ امیرحسین فتحی به عنوان سرپرست این باشگاه دقیقا چه می کند و چرا از اتفاقات اینچنینی پیرامون باشگاه بی خبر است؟

+ چه کسی پاسخگوی سو استفاده از برند باشگاه بزرگ استقلال با هواداران میلیونی است؟

+ اکبر عباسی ملکی کیست و با چه هدفی توسط وزیر ورزش به بدنه هیات مدیره استقلال تزریق شد؟

+ وزارت ورزش چه پاسخی در قبال این انتخاب ناشیانه خود دارد؟

+ وزیر ورزش و وزارت تحت کنترل او به دلیل این انتخاب ناشیانه شجاعت عذرخواهی از هواداران استقلال را دارند؟

+ پشت پرده مالی این اتفاق که بار تبلیغاتی فراوانی هم در پی داشت، چه کسانی هستند و به چه میزان از نام استقلال سو استفاده مالی کرده اند؟ و..

این اولین باری نیست که عباسی ملکی اینگونه به استقلال و هوادارانش ضربه می زند! لطفا ماجرای جلسه شورای تامین قبل از سوپرجام را به یاد بیاورید..

جناب آقای فتحی سرپرست محترم باشگاه استقلال.. ما به نمایندگی از هواداران پر شمار استقلال بزرگ.. خواستار شکایت رسمی باشگاه استقلال از اکبر عباسی ملکی(عضو هیات مدیره باشگاه) و مجید کیهانی(رئیس فدراسیون دو و میدانی) هستیم تا مشخص شود چه اهداف شوم مالی و غیر مالی در این اقدام کثیف و ناجوانمردانه دنبال می شد و تعیین گردد چه کسانی از این جعل عنوان سود بردند و خسارت سو استفاده از برند باشگاه بزرگ استقلال چگونه باید مسترد شود؟

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلالی‌ها پاداش قهرمانی گرفتند +عکس

ی ژانویه 13 , 2019
به گزارش مشرق، تیم امید استقلال بعد از سال‌...