چند خبر کوتاه از استقلال/صعود پنجاه ساله ها به فینال؛ تغییر ناگهانی مکان اردوی نیم فصل!

اخبار باشگاه استقلال

مکان اردوی آماده سازی نیم فصل تیم فوتبال استقلال به طور ناگهانی تغییر کرد.

به گزارش استقلال نیوز، مدیران تیم فوتبال استقلال در تصمیمی ناگهانی مکان برگزاری اردوی نیم فصل این تیم را از قطر به شهر آنتالیا ترکیه تغییر دادند. هنوز دلیل اتخاذ این تصمیم مشخص نشده است.

* باشگاه استقلال در یک چرخش 180 درجه ای مکان اردوی نیم فصل خود را تغییر داد

کانال رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد تیم فوتبال استقلال جهت یک اردوی آماده‌سازی بامداد روز جمعه راهی شهر آنتالیا ترکیه می‌شود. پیش از این قرار بود آبی پوشان به قطر سفر کرده و در این کشور اردوی آماده سازی نیم فصل را برگزار کنند.

* معرفی کمپ تمرینی استقلال در کشور ترکیه

بر اساس هماهنگی انجام شده میان سرمربی و سرپرست باشگاه، آبی پوشان اردوی آماده سازی خود را در کمپ مجهز امیر اسپرت آنتالیا برگزار خواهند کرد.

کمپ تمرینی استقلال

این مجموعه دارای 10 زمین تمرین با چمن مناسب و ایده آل است که 5 زمین تمرین از نظر ابعاد این مجموعه در استانداردهای یوفا می باشد تا تیم استقلال مشکلی برای برگزاری تمرینات خود نداشته باشد.

کمپ تمرینی استقلال

این کمپ مجهز به سالن وزنه، سالن کنفرانس، ، استخر و سونا، سالن جلسه و ... میباشد. ضمن این که اتاق های مجهز در این کمپ برای میزبانی از استقلال وجود دارد و آبی پوشان در این اردو از امکانات مطلوب استفاده خواهند کرد.

همچنین استقلال در این اردو دو دیدار دوستانه برگزار خواهد کرد که اولین دیدار دوستانه استقلال برابر تیمی از سوپر لیگ رومانی است و دیگر دیدار آبی پوشان برابر یکی از تیم قدرتمند اروپایی برگزار خواهد شد.

باشگاه استقلال تمرینات خود را تا قبل از اعزام به آنتالیا در تهران ادامه خواهد داد و سپس برنامه آماده سازی خود را در یکی از مجهز ترین کمپ های کشور ترکیه که در طول سال میزبان تیم های مطرح دنیا است، برگزار می کند.

* بازیکنان رده پنجاه سال استقلال به فینال این رقابت‌ها رسیدند

تیم رده سنی ۵۰ سال استقلال، امروز در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها موفق شد با حساب دو بر یک از سد شهدای کارون بگذرد و فینالیست این بازی‌ها شود.

جلال چوپانی، شاهین بیانی، محمد نوری، رضا حسن زاده، هاشم حیدری، بهروز پرورش خواه، حسن بالش آبادی و امیرسیادت بازیکنان استقلال در این رده هستند. هدایت این تیم را محمد نوری و سرپرستی این تیم را هم اکبر کارگر جم بر عهده دارند.

 اخبار باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

 چند خبر کوتاه از استقلال/ واکنش کریمی به تحریف صحبت هایش؛ باشگاه استقلال علیه رسانه های زرد بیانیه داد

چند خبر کوتاه از استقلال/ حمایت فتحی از حسین حسینی؛ صعود پیشکسوتان شصت ساله!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

علی فتح الله زاده: انتقادات نسبت به کی روش فنی نیست؛ در حق حامی مالی کم لطفی می‌شود!

چ ژانویه 9 , 2019
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: تیم مل&#1740...