وینفرید شفر: علیه بازیکنانم نخواهم بود؛ بازیکنانی که نامشان در فضای مجازی مطرح می شود را نمی شناسم!

وینفرد شفر

سرمربی استقلال در صفحه رسمی خود نسبت به اعتصاب بازیکنان تیمش واکنش نشان داد.

به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال در صفحه رسمی خود، پیرامون تعطیلی تمرینات و نقل و انتقالات زمستانی این تیم، صحبت هایی مطرح  کرد که در ادامه می خوانید:

 پست اینستاگرام وینفرد شفر

ترجمه پست اینستاگرام شفر را در زیر می حوانید:

در هفته های گذشته من در هیچ گفت و گویی شرکت نکردم چون احساس کردم با این کار برای باشگاه فرصتی ایجاد می کنم تا راه حلی پیدا کند.

حالا من اطمینان دارم مشکل فوری ما در این هفته حل خواهد شد، موقعیت ما موقعیت خوبی نیست و ما تصمیم داشتیم آماده سازی مان را از سوم ژانویه آغاز کنیم ولی این اتفاق رخ نداد چون بازیکنان تصمیم به اعتصاب گرفتند، بنابر دلایلی که بر همه روشن است.

زمان ارزشمندی را از دست داده ایم و شما هواداران نگران هستید، اما من موقعیت بازیکنان را درک می کنم.

می دانم مدیران باشگاه آقای فتحی و آقای مباشری به شدت کار می کنند تا مشکلات را حل کنند.

من هم با آنها مدام در تماس بوده ام و می توانم این اطمینان را به هواداران بدهم که این دو بهترین تلاش شان را برای پیدا کردن راهی در جهت حل مشکلات انجام داده اند.

این که چرا می گویم بازیکنان را درک می کنم چون آنها را می شناسم، آنها سخت کار کرده اند و هفته به هفته با صد در صد وجودشان خود را در معرض میلیون ها چشم گذاشته اند که از آنها فقط پیروزی می خواهند.

من می دانم آنها چقدر به استقلال عشق می ورزند و هیچ چیز ویژه ای درخواست نکرده اند، انتظار آنها رفتار توام با احترام است و هرآنچه در قراردادشان ذکر شده است.

فراموش نکنید ما در تیم مان مردان واقعی می خواهیم، جنگجویانی که همراه با تیم بایستند، مردانی با اصالت، بنابراین مطمئنا من زمانی که آنها یک تصمیم جمعی برای حمایت از هم می گیرند، علیه آنها نخواهم بود. این همان روحیه ای است که ما را تبدیل به یک تیم پیروز می کند.

من با کاپیتان ها صحبت کردم و همین روحیه تیمی را از تک تک بازیکنان انتظار دارم، حالا تیم به هم پیوسته تر و متحد تر است.

وقتی مشکلات حل شود ما به تمرین برمی گردیم و انتظار من همان روحیه سابق است.

بازیکنی که علاقه شخصی اش را بالاتر از تیم قرار می دهد چه؟ او باید برود.

بازیکنی برای بهتر شدن تلاش نمی کند چه؟ او هم باید برود.

من و رییس باشگاه همچنان به دنبال اضافه کردن بازیکنان هستیم، من به او اسم هایی داده ام و او هم بازیکنانی را پیشنهاد داده است و انتظار من این است که با بازیکنانی که من تایید می کنم ارتباط برقرار شود.

من بازیکنانی که اسم شان در شبکه های اجتماعی می آید را نمی شناسم و نامه ای که باشگاه برای استخدام شان ارسال کرده من را شگفت زده کرد، در این باره وقتی به تمرین برگشتیم با رییس صحبت می کنم.

اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش باشگاه استقلال به خبر جنجالی حقوق گرو و نویمایر

س ژانویه 8 , 2019
به گزارش مشرق، اکبر عباسی ملکی عضو پیشین ه&#1740...