جدایی ۲ بازیکن از استقلال ۵ میلیارد آب خورد!

به گزارش مشرق، استقلالی‌ها در تعطیلات نیم‌فصل قصد داشتند برای برگزاری اردوی تدارکاتی عازم دوحه قطر شوند اما در حالی که قرار بود یک‌شنبه این هفته به سمت قطر پرواز کنند، مسئولان باشگاه استقلال به دلیل مشکلات مالی نتوانستند بلیت هواپیما برای کاروان این تیم فراهم کنند و تا امروز (سه‌شنبه) در ایران ماندگار شده‌اند.

پس از اینکه برای دومین بار در این فصل از رقابت‌ها، مشخص شد استقلال درگیر مشکلات مالی است، پیکان انتقادات به سمت اسپانسر مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس رفت و گفته شد که این اسپانسر در پرداخت مبلغ به استقلال و پرسپولیس تفاوت قائل می‌شود.

در همین راستا، اکبر ملکی، عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال که در جریان امضای قرارداد اسپانسری است درباره این شایعات اظهار کرد: اینکه اسپانسر مشترک استقلال و پرسپولیس در میزان پرداختی به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تفاوت می‌گذارد، کذب محض است. این اسپانسر به هر اندازه‌ای که قرار بوده به دو باشگاه پرداخت کند، پرداخت کرده است. حتی آن‌ها بیشتر از مبلغی که مقرر بوده به استقلال پرداختی داشتند.

او افزود: امسال قرار است استقلال ۵۰ میلیارد از اسپانسر دریافت کند که این ۵۰ میلیارد در ۶ قسط به باشگاه پرداخت می‌شود. اسپانسر قرار است در سال ۹۷ در تاریخ شهریور، آذر و اسفند و در سال ۹۸ در تاریخ‌های اردیبهشت، تیر و اگر اشتباه نکنم مرداد، به استقلال پرداختی داشته باشد.

عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال در ادامه گفت: اسپانسر پارسال هم پولی که قرار بود به استقلال پرداخت کند، به طور تمام و کمال پرداخت کرده و هیچ مشکلی تاکنون در پرداخت نداشته است.

بیشتر بخوانید:

توضیح هافبک استقلال درباره اظهارنظر جنجالی‌اش

ملکی در پاسخ به این سوال که اگر اسپانسر به موقع پول پرداخت می‌کند، چرا بازیکنان در دوره حضور او به پرداختی کم باشگاه معترض بودند، توضیح داد: این طور نیست. بازیکنان دو روز زودتر یا دو روز دیرتر پولشان را دریافت می‌کنند و مشکلی نیست. قراداد اسپانسر، پارسال بسته شده و پارسال هم به قراردادش عمل کرده است. امسال هم اسپانسر تعهد ۵۰ میلیاردی داده که تاکنون بیشتر از چیزی هم که تاکنون باید پرداخت می‌کرد، پرداخت کرده است.

او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود سررسیدهای پرداخت در تاریخ‌هایی تنظیم می‌شد که باشگاه نیاز بیشتری به پول دارد، اظهار کرد: برای باشگاه فرقی نمی‌کند که در چه تاریخی دریافت کند. باید در باشگاه مدیریت مالی وجود داشته باشد و فرقی نمی‌کند که استقلال برج ۹ پول بگیرد یا برج ۱۰. از طرف دیگر جدایی نویمایر و گرو ۵ میلیارد تومان برای استقلال آب خورد. آن‌ها مجانی از استقلال جدا نشدند. یکی از دلایلی که الان استقلال در برگزاری اردو دچار مشکل شده همین موضوع است.

عضو پیشین هیات مدیره استقلال در پایان گفت: اگر مسئولان باشگاه با اسپانسر صحبت کنند، آن‌ها بدون هیچ مشکلی به استقلال پول می‌دهند و مشکلی برای پرداخت پول ندارند. آن‌ها حتی نمی‌پرسند استقلال برای چه موضوعی پول می‌خواهد و هر وقت که مدیران استقلال پول درخواست کنند، به باشگاه پول می‌دهند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

وینفرید شفر: علیه بازیکنانم نخواهم بود؛ بازیکنانی که نامشان در فضای مجازی مطرح می شود را نمی شناسم!

س ژانویه 8 , 2019
سرمربی استقلال در صفحه رسمی خود نسبت به اع&#157...