آمدن مجیدی به استقلال خطرناک است

به گزارش مشرق، حسن روشن در خصوص خرید بازیکن خارجی اظهار داشت: بازیکن خارجی اگر بازیکن خوبی باشد که بیرون نمی‌ماند. به نظر من استقلال باید با همین داشته‌هایش سرکند تا در آخر فصل بازیکنان جدید و خوبی را انتخاب کند.

او درباره اضافه شدن فرهاد مجیدی به کادر فنی استقلال گفت: آمدن مجیدی فعلاً یک مُسکن و بسیار خطرناک است، باید مواظب باشد، اگر قرار است نظر فنی بدهد و حرفش قبول شود خوب است اما اگر فقط اسمش روی نیمکت مطرح باشد تا مسکنی برای هواداران باشد کار درستی نیست.

بازیکن پیشکسوت استقلال افزود: بعضی حرف می‌زنند تا کار بگیرند. من اگر حرف میزنم نمیخوام جای کسی را بگیرم، من اصلاً نمی‌خواهم جایی کار کنم. اگر حرف حقیقتی میزنم می‌خواهم هوادار بداند اوضاع و احوال چطور است.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده انتخاب فرهاد مجیدی در استقلال 

حسن روشن درباره وضعیت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت: با این وضعیت تدارکات قوی رقبا، فکر نمی‌کنم تیم ملی قهرمان جام ملت‌های آسیا بشود. آقای کی روش هم بد صحبت کرد، رسیدن به چهار تیم افتخار ما نیست، پنجاه و سه سال پیش در دوازده سال، سه دوره پشت سرهم این کار را کردیم. این حرف‌ها را می‌گوید تا اگر نتیجه نگرفت بگوید من اینها را گفتم.

وی ادامه داد: کی روش کاری کرده اگر به نیمه نهایی رسیدیم خدا را شکر کنیم. اگر قرار بود هفت سال با این هزینه گزاف در ایران باشند و نتیجه فقط بردن ما به جام جهانی باشد قبل از این با برانکو و دو مربی ایرانی به جام جهانی رفتیم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اعتصاب استقلالی ها به روز ششم رسید!

س ژانویه 8 , 2019
 بازیکنان تیم فوتبال استقلال برای ششمین ر&#...