رضا آذری: با اجازه شفر به تیم امید کمک کردم؛ امیدوارم بتوانیم آخر فصل قهرمان شویم

رضا آذری

هافبک جوان استقلال گفت: بازیکنان تیم امید باهمدلی سایپا را شکست دادند و قهرمانی را به دست آوردند.

 به گزارش استقلال نیوز، رضا آذری هافبک جوان استقلال در گفت وگو با سایت باشگاه، درباره قهرمانی تیم امید استقلال در رقابت های لیگ پایه صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه متن این گفت و گو را مشاهده خواهید کرد:

* قهرمانی تیم امید استقلال؟

هفته آخر سه بازی مستقیم با مدعیان این رقابت ها یعنی مقاومت، پیکان و سایپا داشتیم. من از آقای شفر اجازه گرفتم تا بتوانم در بازی با پیکان و سایپا به تیم امید کمک کنم و ایشان هم قبول کردند. من در این دو مصاف بازی کردم و خوشبختانه قهرمان شدیم. سایپا بیست هفته بود که نباخته بود ولی بازیکنان تیم امید باهمدلی این تیم را شکست دادند. ما احتمالا با مساوی هم قهرمانی را از دست می دادیم ولی خوشبختانه بردیم.

* شرایط خودت چگونه است؟

امسال، نهمین سالی است که در استقلال هستم. از ده سالگی در استقلال هستم و 18 سالم بود که به مقاومت رفتم تا دوران سربازی را پشت سر بگذارم. بعد از خدمت به استقلال برگشتم و خدا را شکر تا الان از عملکردم راضی هستم. خوشبختانه هواداران و آقای شفر هم از عملکردم راضی هستند.

* چرا بعد از گلزنی به سپیدرود خوشحالی نکردید؟

اتفاقا این سوالی است که همه از من می پرسند. البته من به سمت وریا غفوری رفتم و از او بابت پاسش تشکر کردم. شادی گلم را نگه داشتم برای یک بازی دیگر.

* چقدر امیدوارید دوباره به تیم ملی امید دعوت شوید؟

من مدتی پیش به تیم ملی دعوت شدم ولی شرایط خوبی به لحاظ روحی نداشتم و کلا آماده آن اردو نبودم. الان هم امیدوارم که دوباره دعوت شوم و خودم را نشان دهم.

* استقلال در نیم فصل دوم چه عملکردی خواهد داشت؟

دقت کرده باشید در چهار هفته آخر خوب بودیم و بازی با پدیده گل سالم ما را مردود کردند. تیم ما یک دست شده و می توانیم به صدر جدول برسیم. من که امیدوارم بتوانیم در آخر فصل قهرمان شویم. همه تلاش باشگاه و کادر فنی و بازیکنان موفقیت تیم در نیم فصل دوم و‌ شاد کردن هواداران است.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیام بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس به تیم عراق

س ژانویه 8 , 2019
به گزارش مشرق، به نقل از السومریه، تیم ملی &#160...