دو شرط باشگاه استقلال برای جذب جپاروف

به گزارش مشرق، سرور جپاروف هافبک ازبکستانی یکی از گزینه‌هایی بود که باشگاه استقلال از مدت‌ها پیش به دنبال جذبش بوده است.

عملکرد خوب جپاروف با استقلال در سال گذشته وینفرد شفر و مسئولان این باشگاه را بر آن داشت تا مجدداً مذاکره با این بازیکن را برای حضور در نیم فصل دوم آغاز کند.

بیشتر بخوانید:

فتحی: نه اهل بمب هستم، نه ترقه!

طلب ۱۳۰ هزار دلاری این بازیکن هم که از سال گذشته باقی مانده بود، توسط باشگاه استقلال پرداخت شد ولی جپاروف هنوز پاسخ نهایی خود را به استقلال نداده است.

امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در این خصوص گفت: برای جذب جپاروف دو شرط داریم. این بازیکن هم باید در تست پزشکی قبول شود و هم در تست بدنی و فنی. این بازیکن چند ماه از شرایط بازی دور بوده است برای همین باید خودش را هم از نظر بدنی اثبات کند در غیر اینصورت این بازیکن را جذب نمی‌کنیم.

وی در ادامه گفت: قرار بود جپاروف بیاید و قرارداد را امضا کند. هر روز صحبت‌هایی را می شنوم. بازهم می گویم اجازه نمی‌دهم کسی با باشگاه استقلال بازی کند. اگر جپاروف امروز و فردا به تهران آمد، پس از موفقیت در تست پزشکی و بدنی قرارداد را امضا کرد وگرنه از نام این بازیکن صرفنظر می‌کنیم و سراغ گزینه‌های دیگر می‌رویم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

یک استقلالی دستیار فرکی در پیکان شد

ش ژانویه 5 , 2019
به گزارش مشرق، مجید صالح، مربی پیشین تیم ف&#1608...