عمران‌زاده: چرا با من اینطور برخورد می‌کنند؟

به گزارش مشرق، حنیف عمران زاده با اشاره به این موضوع که از مسئولان باشگاه استقلال گلایه دارد گفت: من حدود ۳ ماه پیش به باشگاه رفتم و با مسئولان استقلال صحبت و با آنها توافق کردم که ۵۰ درصد از مطالباتم را ببخشم.

وی افزود: قرار بود ۱۰ روزه به من پول بدهند و ۳۰ در صد از طلبم را همان زمان پرداخت کنند ولی هنوز این اتفاق رخ نداده است. خود مسئولان استقلال شاهد هستند که چند بار به من گفتند که هفته بعد پول می‌آید، هر بار به باشگاه رفتم می‌گفتند پولی نیامده و من باز هم می‌خندیدم و بیرون می‌آمدم و حتی می‌گفتم چشم!

عمران زاده تاکید کرد: من همه جوره با باشگاه استقلال کنار آمدم، پول که به باشگاه آمد ۵ درصدهای بازیکنان را پرداخت کردند ولی من را صدا نکردند، دوباره پول آمد، پول مربیان خارجی را دادند و الان هم حتماً پول هست که در حال جذب بازیکن هستند.

وی ادامه داد: من حرفم این است که تو را به خدا کمی انصاف داشته باشید. فکر می‌کنم فقط من مانده ام! بازیکنان ۴ سال پیش پولشان را گرفته اند. تمام حرفم این است وقتی من رفاقتی جلو می آیم چرا با من چنین برخوردی می‌کنید؟

عمران زاده تاکید کرد: وقتی خبر می‌رسد که باشگاه با جباروف مذاکره کرده حتماً پول دارند که به بازیکنان بدهند، از نکونام، تا بیک زاده، کیانوش رحمتی و تا جواد شیرزاد و آندو.... پولشان را گرفتند ولی من ۵۰ در صد طلبم را بخشیده ام ولی چیزی به من ندادند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش تبریزی به شایعه جدایی‌اش از استقلال

د دسامبر 31 , 2018
به گزارش مشرق، این روزها شایعه رفتن مرتضی &#1578...