اصغر حاجیلو: فتحی و شفر کاملا با یکدیگر هماهنگ هستند؛ نمی خواهیم فضای نقل و انتقالات را ملتهب کنیم!

اصغر حاجیلو

سرپرست تیم استقلال گفت: یک گل بیشتر یا یک امتیاز در نیم فصل دوم سرنوشت ساز است ولی من به استقلال بسیار امیدوارم.

به گزارش استقلال نیوز، اصغر حاجیلو سرپرست تیم استقلال در گفت وگو با سایت باشگاه، درباره آخرین شرایط تیم و تعطیلات پیش رو، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* آخرین شرایط تیم قبل از شروع تمرینات نیم فصل دوم؟

تعطیلات برای همه تیم ها سخت است. ما در 5 بازی گذشته فرم بسیار خوبی داشتیم و به هماهنگی کامل رسیده بودیم. ابتدای فصل تیم جوان ما هماهنگ نشده بود اما اکنون در شرایط برد بودیم و به صدر جدول نزدیک می شدیم. استقلال در هفته های اخیر همدل و هماهنگ بود و تاکتیک های مد نظر شفر را بازیکنان درک کرده بودند و این موضوع خیلی مهم است. تیم ما به هارمونی رسیده و همه از مربی درک کامل داشتند. سند صحبت های من نمایش استقلال در 5 بازی اخیر است و حالا لیگ به اجبار تعطیل شده اما مساله ای ندارد. استقلال بسیار قدرتمند است و با توجه به زمانی که تا شروع نیم فصل دوم داریم می توانیم بهتر و قوی تر از قبل شویم.

* تست های پزشکی قبل از شروع تمرینات؟

قبل از شروع تمرینات در کلینیک دکتر نوروزی حاضر خواهیم شد و وضعیت جسمانی بازیکنان مورد ارزیابی قرار می گیرد تا با آگاهی کامل از وضعیت بازیکنان به استقبال تمرینات برویم.

* وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه؟

درباره نقل و انتقالات سرمربی و سرپرست باشگاه آقای فتحی کاملا با یکدیگر هماهنگ هستند. باشگاه در حال پیگیری این موضوع است و هر زمان نهایی شود، به صورت رسمی اعلام می کنیم اما نمی خواهیم با حضور در فضای رسانه ای و ملتهب نقل و انتقالات، کار را دشوار کنیم. آقای شفر برنامه ریزی کامل برای نیم فصل دوم دارد و به خوبی از شرایط نیم فصل دوم آگاهی دارد.

* اهمیت دیدارهای نیم فصل دوم؟

در نیم فصل دوم کار سختی داریم. همه تیم ها محتاط بازی می کنند و هر یک امتیاز سرنوشت ساز خواهد بود. یک گل بیشتر یا یک امتیاز در نیم فصل دوم سرنوشت ساز است ولی من به استقلال بسیار امیدوارم.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عمران‌زاده: چرا با من اینطور برخورد می‌کنند؟

د دسامبر 31 , 2018
به گزارش مشرق، حنیف عمران زاده با اشاره به &#157...