منصور رشیدی: حسینی نباید از استقلال جدا شود؛ نمی دانم فلسفه دعوت امیر عابدزاده چیست؟!

منصور رشیدی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در اینکه حسینی بایستی در استقلال بازی می کرد تا در ترکیب تیم ملی قرار بگیرد شکی نیست ولی دلیل دعوت امیر عابدزاده برایم مشخص نیست. 

به گزارش استقلال نیوز، منصور رشیدی دروازبان و مربی سابق استقلال در گفت وگو با تسنیم، درباره خط خوردن سید حسین حسینی و عدم حضور این بازیکن در جام ملتهای آسیا صحبت هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

* گلایه از کارلوس کی روش

حسینی در نیم فصل اول یکی دو بازی درون دروازه استقلال قرار نگرفت. زمانی که حسینی در تیم امید و زمان سرمربیگری علیرضا منصوریان در تمرینات شرکت کرد، می‌دانستم او آینده‌دار است و پیشرفت خواهد کرد. اکنون نمی‌‌دانم فلسفه کارلوس کی‌روش چه چیزی بوده که حسینی را خط زده است.

* دلیل خط خوردن سید حسین حسینی از تیم ملی

باشگاه استقلال نیز در بازی نکردن حسینی مقصر است. او از شهرستان آمده و فرصت زیادی برای پیشرفت داشت. اگر بیشتر خودش را نشان می‌داد، تجربه‌اش بیشتر می‌شد. نه تنها من، بلکه خیلی از کارشناسان اعتقاد دارند که حسینی حداقل می‌توانست به عنوان دروازه‌بان دوم تیم ملی انتخاب شود. هنوز نمی‌دانم دلیل خط خوردن حسینی از جام جهانی و جام ملت‌ها چه چیزی بوده است.

* انتقاد به دعوت شدن امیر عابدزاده

حسینی می‌توانست برای استقلال بازی کند، اما مهدی رحمتی با وجود سن بالایی که دارد، آماده نشان داده است. پیام نیازمند که در لیست نهایی قرار گرفته، امسال خودش را نشان داده، اما حسینی یکی دو سال است که عملکرد خوبی داشته است. از طرفی، این سؤال پیش می‌آید که امیر عابدزاده دیگر دروازه‌بان تیم ملی که در لیگ پرتغال بازی می‌کند، آیا عملکرد خوبی داشته یا نه؟

* توصیه به سید حسین حسینی

یک‌بار با حسینی صحبت کردم و گفتم جدایی از استقلال درست نیست. برای او موقعیت زیاد پیش می‌آید و یک روز خودش را ثابت خواهد کرد. حسینی جوان است و دوست دارد بازی کند، درست مثل خودم که از شهرستان به تهران آمدم و می‌خواستم بازی کنم. وقتی بازی نمی‌کردم، به یکی دو تیم دیگر رفتم تا خودم را نشان دهم.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

منصور رشیدی: استقلال اوایل نیم فصل ناهماهنگ بود؛ می توانیم در گروه سخت آسیایی مان موفق شویم

منصور رشیدی: هافبک ها در تغذیه مهاجمان موفق ظاهر شدند؛ تبریزی باید بیشتر دقت کند

منصور رشیدی: اشتباهات فردی مانع بردی شیرین شد؛ شفر باید به نفرات جوان تر بیشتر انگیزه و انرژی بدهد

منصور رشیدی: قدرت استقلال در این فصل گرفته شد؛ حسینی نیمکت نشینی را تحمل کند!

منصور رشیدی: رکورد شکنی حسینی یک کار تیمی بود؛ حالا نوبت این است در دروازه تیم ملی قرار بگیرد

منصور رشیدی: بسیاری از بازیکنان استقلال من را نشناختند؛ رحمتی در تبریز گفت می خواهد جدا شود!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

6 ماموریت بدون نتیجه استقلال

ش دسامبر 29 , 2018
به گزارش مشرق، استقلالی‌ها و وینفرد شفر در ...