فریاد استقلالی‌ها بلند شد؛ آقای تاج، در فدراسیون شما چه می‌گذرد؟

به دنبال شکایت باشگاه استقلال از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به دادگاه CAS، به دلیل پرونده سوپرجام، این دادگاه خواستار برگزاری جلسه‌ای با حضور نمایندگان باشگاه، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در تاریخ‌های بین 30،29و 31‌ام ژانویه شده است. باشگاه استقلال با توجه به مشکلات اخذ ویزا و هزینه‌های سفر به سوئیس، طی نامه‌ای به دادگاه CAS، خواستار برگزاری این جلسه در دفتر CAS در ابوظبی امارات شده است، اما فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هر دو خواستار برگزاری این جلسه در لوزان سوئیس شده‌اند.

علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره این موضوع اظهار داشت: به خاطر احقاق حقوق به حق هواداران مجبور شدیم به دادگاه CAS شکایت کنیم. اگر سیستم حقوقی درست در بدنه فدراسیون وجود داشت، هیچ وقت مجبور نمی‌شدیم هزینه کرده و شکایت کنیم، اما چون متأسفانه حق ما و هواداران ضایع شده، مجبور شدیم برای احقاق حق، مدیریت کرده و با کمترین هزینه ممکن شکایت کنیم.

وی افزود: ما درخواست یک قاضی برای بررسی پرونده کرده بودیم، اما دوستان در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درخواست سه قاضی کرده تا هزینه سه برابری به ما تحمیل کنند که خوشبختانه دادگاه CAS با درخواست دوستان مخالفت کرد. در مرحله بعدی، به دلیل اینکه مسافرت به سوئیس گران‌ است و هزینه زیادی در برمی‌گیرد، برای کاهش هزینه درخواست کردیم دادگاه‌مان در دفتر CAS در ابوظبی برگزار شود. قاضی همان قاضی است، اما دوستان دنبال مسافرت لاکچری بودند و فدراسیون و سازمان لیگ هر دو درخواست کردند دادگاه در لوزان سوئیس برگزار شود.

معاون ورزشی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: هدف دوستان از این کار چه بود؟ آیا می‌خواهند پول بیت‌المال هزینه شود؟ در روند پرونده و نوع قاضی تفاوتی ایجاد نمی‌شد و تنها هزینه کمتری برای کشور صورت می‌گرفت. شما این وسط چه اهدافی را دنبال می‌کنید؟ آیا دنبال مسافرت لاکچری هستید؟ به افکار عمومی جواب بدهید که هدف‌تان از برگزاری دادگاه در لوزان سوئیس چیست؟ این هزینه‌ها چه از طرف فدراسیون صورت بگیرد، چه باشگاه استقلال، پول بیت‌المال است که هزینه می‌شود. آیا هدف‌تان ضربه زدن به باشگاه استقلال است یا مسافرت کردن به سوئیس؟ مطمئن باشید باشگاه استقلال از هزینه مسافرت به سوئیس برمی‌آید، اما شما باید به افکار عمومی پاسخ بدهید که هدف‌تان چه چیزی بوده است. آقای تاج در فدراسیون شما چه می‌گذرد؟ آیا شما از همه این مسائل که در پرونده سوپرجام در جریان است، باخبرید؟ آیا از اقدام مشاوران و وکلای حقوقی، دبیرکل و رئیس سازمان لیگ در این پرونده باخبرید؟

خطیر با انتقاد از رفتار فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ گفت: باشگاه استقلال برای فوتبال این مملکت است. اگر این همه اراده و پیگیری برای شکست استقلال در پرونده سوپرچام به کار گرفته‌اید، در قضیه پرونده ایران و عربستان نیز به کار می‌گرفتید، تیم‌های ایرانی مجبور نبودند در خارج از ایران و با هزینه‌های مضاعف و بدون استفاده از حق میزبانی خود با نمایندگان عربستان بازی کنند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

محمد نوری: امیدوارم نقل و انتقالات زمستانی استقلال فدای جام ملت ها نشود؛ تیم ملی تدارکات مناسبی نداشته است

ج دسامبر 28 , 2018
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: استقلال ...