کمک یک استقلالی برای بازگشت جپاروف

به گزارش مشرق، سرور جپاروف هافبک با تجربه و شناخته شده ازبکستانی که در ابتدای این فصل پس از کش و قوس های فراوان از جمع آبی ها جدا شده بود،حالا در نقل و انتقالات زمستانی در آستانه بازگشت به این تیم قرار دارد.

در این میان اما جپاروف خواسته ها و مشکلاتی داشت که حالا بنظر می آید این مسائل حل شده اند و این هافبک ازبک دیگر بهانه ای برای برنگشتن به ایران ندارد.

 با پرداخت 30 هزار دلار از طلب سرور جپاروف به مدیر برنامه‌های این بازیکن شرایط برای بازگشت او به استقلال فراهم شد و هافبک ازبکستانی قرار است به زودی قراردادش با آبی ها را منعقد کند.

بیشتر بخوانید:

آخرین خبر از جذب جپاروف از زبان فتحی

محمد مهدیان که پیش از این برای خرید باشگاه استقلال اعلام آمادگی کرده بود، 30 هزار دلار به مدیربرنامه جپاروف به عنوان هدیه به هواداران استقلال پرداخت کرد تا این بازیکن متقاعد شود به جمع آبی‌پوشان برگردد.

جپاروف در شرایطی از استقلال جدا شده بود که مبلغ 130 هزار دلار از این باشگاه طلب داشت، او پیش از این 40 هزار دلار از این مبلغ را دریافت کرده بود و با پرداخت 30 هزار دلار دیگر این بازیکن در حال حاضر فقط 40 هزار دلار از استقلال طلب دارد. قرار است او بعد از دریافت این مبلغ و تسویه حساب کامل، قراردادش را به مدت یک فصل و نیم با آبی‌پوشان امضا کند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دانشگر: دایی گفت تو دیوانه ای!

چ دسامبر 26 , 2018
به گزارش مشرق، محمد دانشگر مدافعی که در اب&#1578...