علی فتح الله زاده: کمیته داوران به فکر آبروی خودش باشد؛ با بحث خصوصی سازی میخواهند استقلال را نابود کنند

علی فتح الله زاده

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: نیومایر و الحاجی گرو اصلا نباید به استقلال می آمدند اما به هرحال جلوی ضرر را هر وقت بگیری سود است!

به گزارش استقلال نیوز، علی فتح الله زاده مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در گفت‌‌وگو با خبرگزاری ایلنا، در خصوص شرایط استقلال و تیم ملی ایران صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* ارزیابی از عملکرد استقلال در این فصل

آخر مسابقات برای استقلال خوب تمام شد. استقلال توانست در سه بازی آخر خودش را جمع و جور کند و با امتیازاتی که جمع‌آوری کرد، خودش را با یک مدعی مطرح کند.

* اشتباهات داوری علیه استقلال

امسال داوری‌ها اصلا خوب نبوده و حرف و حدیث در آن وجود داشته. امیدوارم در نیم‌فصل دوم کمیته داوران حداقل برای حفظ آبروی خودش به داوران تذکرات لازم را بدهد.

* سوت داورها به نفع یک تیم 

بالاخره در فوتبال یک تیمی سود می‌برد و یک تیم دیگر ضرر. شما نگاه کنید همه کارشناسان و سرمربیان می‌گویند وقتی روی یک تیم حساس می‌شوند حتما اتفاقاتی افتاده که همه آنها را می‌گویند. اخیرا هم دیدید که آقای علی دایی هم این موضوع را به زبان آورد. باید در مسابقات فوتبال همه چیز روح پهلوانی در آن وجود داشته باشد.

* واکنش به توهین پرسپولیسی ها علیه رحمتی 

به نظر من دو کاپیتان استقلال و پرسپولیس صحبت‌هایی را با هم انجام داده‌‌اند و تمام شد. الحمدا... به خیر و خوشی هم تمام شد. به نظرم نباید به این شکل ادامه پیدا می‌کرد بالاخره اینها دو فوتبالیست هستند و با هم رفیق. وقتی یک موقعی یک جاهایی با هم حرف می‌زنند دیگران نباید دخالت کنند. به هرحال کار درستی نبود اما اتفاق افتاد و این را باید بدانیم که فوتبال برای ایجاد رفاقت و ارتباط است. از این فوتبال به حد کافی زجر می‌کشیم اینها هم نباید به آن اضافه شود.

* شرایط تیم ملی با هدایت کارلوس کی روش

ما این همه هزینه کردیم تا یک مربی طراز اول جهانی به ایران بیاید. پس این انتظار وجود دارد که در این مسابقات قهرمان شویم. دیگر مسابقات جام جهانی نیست که بگوییم مقابل تیم‌های دیگر ضعیف هستیم. اینجا آسیاست و الان با وجود کی‌روش باید قهرمان شویم. زیرا اگر به فکر عدم قهرمانی باشیم دیگر چرا این همه هزینه کردیم و کی‌روش را آوردیم. با مربیان وطنی هم می‌توانستیم دوم و سوم شویم.

علی فتح الله زاده

* جدایی خارجی های استقلال

آنها نباید می‌آمدند که حالا بروند. به هرحال جلوی ضرر را هر وقت بگیری سود است.

* خرید بازیکن خارجی مطرح در نیم فصل دوم

در ایران الان همه تیم‌ها بازیکنان خوب را جذب کرده‌اند. استقلال اگر می‌خواهد قهرمان شود و یا در آسیا عملکرد خوبی داشته باشد باید حداقل دو بازیکن طراز اول خارجی را جذب کند.

* بازگشت جپاروف به استقلال 

جباروف می‌تواند به استقلال کمک کند. این را در گذشته ثابت کرده است. شما این را در نظر بگیرید جباروف در کنار ابراهیمی که موتور اصلی خط هافبک اصلی بود، کارایی بالایی داشت اما الان معلوم نیست که ابراهیمی در استقلال نیست، عملکرد جباروف چگونه خواهد بود. اما در مجموع تجربه جباروف به درد استقلال می‌خورد.

* پیش بینی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر

همان تیم‌هایی که بالای جدول حضور دارند. استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور جزو مدعیان هستند.

* واکنش به بحث خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس

بحث خصوصی‌سازی همیشه هست باید زیرساخت‌های آن فراهم شود. من احساس می‌کنم یک عده‌ای می‌خواهند این دو تیم را به یک جایی برسانند که گفته شود ما از طلا بودن پشیمان گشته‌ایم لطفا ما را مس کنید. من یک عزم دلی و وفاق مثبتی را نمی‌بینم و نگران هستم که این دو تیم به حاشیه کشیده شوند.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اعلام حضور یک متقاضی جدی برای مالکیت استقلال

س دسامبر 25 , 2018
به گزارش مشرق، یکبار دیگر خصوصی سازی دو با&#1588...