محسن کریمی: شفر همیشه به من روحیه می‌داد؛ خیلی خودخوری کردم و دنبال چرایی مصدومیتم بودم

محسن کریمی

مهاجم جوان استقلال گفت: اسم من در لیست زیر 25 سال استقلال هست و نیازی نیست اسم من دوباره وارد شود.

به گزارش استقلال نیوز، محسن کریمی مهاجم تیم استقلال که قرار است از نیم فصل دوم به جمع آبی‌پوشان اضافه شود، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص کارهایی که در مدت دوری‌اش از میادین انجام داده و همچنین انگیزه‌هایش از بازگشت صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* اوضاع احوال این روزهایت چطور است؟

بعد از اینکه با آسیب دیدگی مواجه شدم مدتی در شوک بودم ولی خدا را شکر الان در شرایط خوبی هستم و ان‌شاالله از نیم فصل دوم به تیم اضافه خواهم شد.

* ظاهرا اسم تو در لیست وجود داشت ولی همه فکر می‌کردند در لیست استقلال نیستی.

بله اسم من در لیست زیر 25 سال استقلال هست و نیازی نیست اسم من دوباره وارد شود.

* از کارهایی که در این مدت انجام دادی صحبت کن.

بعد از عمل جراحی همه تمرکزم تمرین بود و بس. هر روز در کلینیک دکتر نوروزی حضور داشتم که جا دارد از همین جا از او همکارانش به ویژه خانم محمدی تشکر کنم.واقعا برایم در این مدت زحمت کشیدند. روزی دو سه جلسه در این مدت تمرین می‌کردم و از وقتی شجاعیان اضافه شد هم دو نفری با هم تمرین می‌کردیم.

* کمی هم طول کشید تا به تمرینات گروهی برگردی.

بله چون من از 2 ناحیه مصدوم شده بودم به همین علت دوری‌ام از میادین حدود 9 ماه طول کشید. من دو عمل جراحی انجام دادم و به همین دلیل نشد که 6 ماه به تمرینات برگردم.خوشبختانه نزدیک یک ماه است در تمرینات گروهی شرکت دارم و شرایط بدنی خوبی هم پیدا کردم. ان‌شاالله که سعی و تلاشم جواب بدهد و هر کاری از دست‌مان برآید برای استقلال انجام می‌دهیم.

* در این مدت شفر با تو صحبتی نکرد؟

شفر همیشه به من روحیه می‌داد و بارها گفت که منتظریم تا شما به تیم برگردید. این نوع گفتمان سرمربی استقلال خودش انگیزه بود و باعث خوشحالی و انرژی مثبت می‌شد.

* ظاهرا چندی پیش در تمرینات هدیه‌ای هم به تو و  شجاعیان داده بود.

بله وقتی در سالن وزنه بودم شفر به من و شجاعیان یک دست بند استقلال داد که من آن را در صفحه مجازی‌ام منتشر کردم.

* حرف خاصی به شما نزد؟

شفر همیشه انرژی مثبت به ما داده و به ما انگیزه داده است.روزی هم که به ما آن دستبند را داد گفت که ما منتظریم شما برگردید و دوست داریم شما خوب تمرین کنید و آماده به میادین برگردید.

* به نظر می‌رسد بعد از چند سال که خوب پیشرفت کرده بودی به یک باره شرایطت تغییر کرد و مصدومیت‌ها کارت را سخت کرده است.

من از نوجوانان و جوانان در استقلال بودم و در اوج دوران جوانی در این تیم بازی کردم. زمانی که آقای قلعه‌نویی از استقلال رفت پرویز مظلومی به تیم آمد که من در آن سال‌ها خوب بازی کردم و گل هم خوب می‌زدم. حتی یادم است به تیم ملی دعوت شدم اما نمی‌دانم به یک باره چه اتفاقی افتاد که مرتب مصدوم می‌شدم. در یک برهه یک سمت بدنم مشکل داشت و تا می‌آمدم اوج بگیرم دوباره مصدوم می‌شدم. 3-4 هفته‌ای از مسابقات دور می‌بودم و دوباره این اتفاق می‌افتاد تا اینکه کتفم آسیب دید و مدتی به خاطر آن مسئله از میادین دور بودم.بعد از آن تا در حال برگشت به میادین بودم متاسفانه رباط پایم آسیب دید. در این مدت خیلی خودخوری کردم ولی با گذشت چند وقت با این موضوع کنار آمدم و به خودم قول دادم اگر خوب کار کنم همه این اتفاقات فراموش می‌شود و مطمئن باشید این اتفاق می افتد.

* مردم وقتی تو را می‌دیدند چیزی نمی‌گفتند؟

هر کسی من را می‌دید می‌گفت چرا مصدوم می‌شوی، خودم به دنبال این چراها بودم و همیشه سعی کردم در بهترین شرایط تمرین کنم و حتی در یک دوره برای بدنسازی به خارج از کشور رفتم چون اصلا دوست ندارم در اوج جوانی فرصت ها را از دست بدهم. امیدوارم شرمنده هواداران استقلال نشوم.

* نظرت در مورد نیم فصل دوم مسابقات چیست؟

مطمئنا بازی‌ها سخت می‌شود و تیم‌های دیگر هم یارگیری می‌کنند و کارمان سخت است به خصوص در آسیا. ولی ما استقلال هستیم و باید به بهترین شکل کارمان را پیش ببریم.

* صحبت خاصی نداری؟

از هواداران استقلال ممنونم که به من انرژی مثبت دادند و من هرچه دارم از آنهاست. از دکتر نوروزی و شفر و همه بچه‌هایی که به من انگیزه دادند تشکر می‌کنم و در آخر بگویم دوران آسیب دیدگی و مصدومیت بسیار سخت است.من هرگز دوست نداشتم مصدوم شوم و انصافا سختی‌های زیادی کشیدم و تمرینات زیادی انجام دادم اما بعضی مواقع قسمت برخی اتفاقات را در زندگی انسان‌ها رقم می‌زند.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حمله مدیر استقلالی به بیرانوند

د دسامبر 24 , 2018
به گزارش مشرق، تعطیلات نیم فصل رقابت های ل&#1740...