کولی: ورزشگاه را آبی می‌بینم مو به تنم سیخ می‌شود

به گزارش مشرق به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، میگوئل کولی دستیار وینفرد شفر نزدیک به یک سال است که در کنار استقلال حضور دارد. در آستانه سال نو میلادی و با فرا رسیدن نیم فصل لیگ برتر، کولی پاسخگوی سوالات سایت رسمی باشگاه استقلال شد. مشروح این مصاحبه در ادامه می آید:

*استقلال شروع خوبی در ابتدای فصل نداشت اما با مرور زمان بهتر شد و نیم فصل را خوب به پایان رساند.

بله، شروعی که می خواستیم را نداشتیم اما هرچه گذشت بهتر و بهتر شدیم و با تمرینات بیشتر، بازیکنان با یکدیگر هماهنگ تر از قبل شدند و فلسفه و تفکرات کادرفنی و سرمربی را درک کردند. ما تعداد زیادی بازیکن جدید از تیم های دیگر داشتیم که باید سبک فوتبال استقلال را یاد می گرفتند و با بازی کردن در تیم ما کنار می آمدند. همه تلاش کردند و خوشحالیم که بعد از شروع بد، پایان خوبی در نیم فصل داشتیم و باید در نیم فصل دوم بهتر باشیم.

*این مسیر چگونه طی شد؟

ذهنیت ها بسیار بهتر شد. سرمربی تیم ما آقای شفر روحیه تیمی و ذهنیت برتر و برنده را به تیم اضافه کرد و این کار فوق العاده بود. از نظر روحی و روانی و انگیزشی شرایط بهبود پیدا کرد و کادرفنی نیز همواره صادقانه با بازیکنان صحبت می کند و به آنها انگیزه می دهد. این موضوع به زمان نیاز داشت اما این اتفاق رخ داد. مدیریت باشگاه در کنار ما سخت تلاش کرد و همه با هم متحد بودیم تا به نتیجه ای که می خواهیم، دست پیدا کنیم. بازیکنان نیز برای رسیدن به این جایگاه میل زیادی داشتند.

*در این باره هواداران استقلال و اهمیت آنها برای موفقیت تیم صحبت کن.

حضور هواداران در کنار استقلال بسیار فوق العاده است و یک فضای عالی را رقم می زند. وقتی همه در کنار یکدیگر هستیم و مانند یک خانواده عمل می کنیم، بهترین دستاوردها را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:

وزیر ورزش تکلیف سرپرست پرسپولیس را مشخص کرد

یک استقلالی دیگر خداحافظی کرد

ادامه طغیان رهبری‌فر علیه علی پروین

* تجربه حضور در ورزشگاه آزادی پُر از تماشاگر استقلالی با پیراهن‌ها و پرچم‌های آبی را داری، چطور این موضوع را توصیف می‌کنی ؟

وقتی ورزشگاه را آبی می بینم، مو به تنم سیخ می شود. وقتی ورزشگاه آبی باشد، با آن شور و هیجان و احساسات، بسیار عالی است. تجربه قدم زدن در این ورزشگاه، بی نظیر است.من تا به حال چنین فضایی را ندیدم. هواداران استقلال عاشق تیم و در روزهای سخت به تیم وفادار هستند.هواداران همیشه به ما کمک می کنند و امیدوارم آنها را خوشحال کنیم. آنها یار دوازدهم استقلال و بهترین هستند.

*تجربه کار کردن با وینفرد شفر در استقلال چگونه است؟

برای من یک تجربه بی نظیر و بسیار خوب است. اعضای کادرفنی ما به استقلال مانند یک شغل نگاه نمی کنند و کار کردن در این تیم برای ما یک شور و هیجان ویژه و علاقه قلبی است.در داخل زمین، رختکن، زمان بازی و تمرین همه کار خود را با علاقه انجام می دهند و همه می خواهند بهترین تیم را داشته باشند.کار کردن در استقلال برای من افتخار است.

*در این یک سال روز های سخت و شیرین زیادی داشتی. بهترین و بدترین روزت کدام بود؟

بازی با ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا در آزادی بهترین روز من بود. برد ۳ بر یک ما بی نظیر بود و دوست دارم این فضا تکرار شود. ورزشگاه آن روز پر از هوادار بود و نفس در سینه حبس می شد.بدترین لحظه نیز شکست برابر سایپا در جام حذفی بود و نمی خواهم شبیه به آن را دیگر تجربه کنم.

*صحبت خاصی داری؟

ممنونم، خیلی خوشحالم که نیم فصل اول با موفقیت به پایان رسید. ما رویاهای بزرگی در سر داریم و همه بازیکنان و کادر فنی برای موفقیت تلاش می‌کنند.از حمایت‌های مدیر باشگاه ممنونم و با حمایت هواداران و تلاش، غیر ممکن برای استقلال معنی ندارد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نظر تاج درباره خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس

ی دسامبر 23 , 2018
به گزارش مشرق، مهدی تاج  با اشاره به روند خ&#1589...