ایوب اصغرخانی: سیاست مدیران در نقل و انتقالات خوب است؛ نیم فصل دوم فرصتی برای آزمون و خطا نیست

ایوب اصغرخانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازگشت امید نورافکن به استقلال هم برای این بازیکن اتفاق خوبی است و هم برای تیم مفید است.

به گزارش استقلال نیوز، ایوب اصغرخانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص نقل انتقالات زمستانی استقلالصحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* نقل و انتقالات زمستانی استقلال؟

سیاست مدیران باشگاه استقلال در نقل و انتقالات بسیار خوب و پسندیده است. آنها کارشان را در کمال سکوت پیش می برند و تا یک اتفاق نهایی نشده آن را رسانه‌ای نمی کنند. بعنوان مثال به فسخ قرارداد با نیومایر و گرو اشاره می‌کنم. در حالی که حدود یکماه برای فسخ قرارداد تلاش می‌کردند اما زمانی آن را رسانه‌ای کردند که کارشان را انجام دادند. باید به مدیران استقلال دست مریزاد و خسته نباشید گفت.

* عملکرد استقلال در نیم فصل اول؟

نیم فصل نخست را استقلال با همه فراز و نشیب‌هایش گذراند. امتیازاتی از دست داد و امتیازاتی هم به دست آورد و در مجموع نیز با فاصله کمی نسبت به صدر جدول در رده پنجم قرار گرفت. این رده پنجمی باتوجه به کم بودن فاصله با صدر جدول در نیم فصل نخست قابل قبول است اما در پایان فصل حتی اگر با تفاضل گل نسبت به صدر جدول در رده‌های پایین تر قرار بگیرند هم قابل قبول نیست.

* پیش بینی عملکرد استقلال در نیم فصل دوم؟

نیم فصل دوم فرصتی برای آزمون و خطا نیست. کمیته فنی، شفر و مدیریت باشگاه باید دست به دست هم بدهند تا با بهترین نقل و انتقالات نیم فصل دوم را شروع کند. همواره امتیاز گرفتن در نیم فصل دوم از نیم فصل نخست سخت تر است و به خصوص تیم هایی که در کورس قهرمانی قرار می گیرند کارشان به مراتب سخت تر می‌شود. استقلال هم اگر می‌خواهد از کورس صدرنشینان جا نماند و حتی فاصله‌اش را با صدر جدول کم کرده و از بین ببرد، باید در هفته‌های ابتدایی نیم فصل امتیازاتش را کامل بگیرد چون در غیر این صورت به مشکل برخورد می کند.

* مدعیان قهرمانی در این فصل؟

مربع قهرمانی استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی هستند. ضمن این که از پدیده هم نباید به سادگی گذشت. اگر مدیران پدیده بتوانند انسجام تیم شان را برای نیم فصل دوم حفظ کنند این تیم هم می تواند در کورس صدر جدول خود را حفظ کند.

* بازگشت امید نورافکن به استقلال در نیم فصل دوم؟

سن امید خیلی کم است و حالا حالا ها برای پیشرفت و بازی در بهترین تیمهای اروپایی زمان دارد. به یاد دارم که ابتدای فصل هم شفر به او توصیه کرده بود که قدری دیگر در استقلال بازی کند و زمانی که پخته تر شد به اروپا برود که امید ترجیح داد همان زمان عازم لیگ بلژیک بشود. بازگشت امید نورافکن به استقلال هم به سود خود او می باشد و هم به سود استقلال.

اخبار باشگاه استقلال تهران

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

یک استقلالی دیگر خداحافظی کرد

ی دسامبر 23 , 2018
به گزارش مشرق، مهدی کریمیان که سابقه حضور &...