وینفرید شفر: سطح لیگ داخلی ایران بسیار بالا رفته است؛ ایران می تواند قهرمان شود

وینفرید شفر

سرمربی استقلال گفت: از همگروه شدن با العین، الدحیل و الهلال خوشحال هستم.

به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال در پایان دیدار فینال جام باشگاه های جهان، در خصوص این دیدارها و شروع حام ملت های آسیا در امارات صحبت هایی کرد، که در ادامه می خوانید:

* فینال جام باشگاهای جهان؟

رئال مادرید در اروپا یک سبک دیگر دارد و رئال مادریدی که همیشه دیدیم نیست. رئال 4 هفته قبل برابر یک تیم کوچک شکست خورد. برای العین خوشحالم و آنها دو شانس داشتند. برای فوتبال آسیا خوشحال هستم؛ این موفقیت برای العین نیست و برای فوتبال آسیا است. در این هفته در این ورزشگاه دیدارهای خوبی را تماشا کردیم. همه منتظر هستند تا بازی های جام ملت ها را در این کشور ببینند. ما باید در لیگ قهرمانان با العین دیدار کنیم. گروه سختی داریم اما از این بابت خوشحال هستم. ما با العین، الدحیل و الهلال هم گروه هستیم و امشب نیز بازی العین را تماشا کردیم. اگر رئال نتواند العین را شکست دهد، نباید به بازیکنان این تیم حقوق داد. العین برابر ریورپلاته و رئال مادرید نمایش بسیار خوبی داشت و نشان داد تیم خوبی است. ما مانند سال قبل می خواهیم برابر العین نتیجه موفقی کسب کنیم. فصل قبل در دو مسابقه نتیجه گرفتیم و امسال نیز می خواهیم این اتفاق را تکرار کنیم.

* جام ملت های آسیا و تیم ملی ایران؟

در گذشته نیز گفتم که ایران تیم بسیار خوبی است و بهتر و بهتر می شود. به نظر من ایران می تواند برنده جام ملت ها باشد و در کنار سایر تیم ها تیمی مدعی است و می تواند در مرحله اول راحت به مرحله بعد برود. ایران بازیکنان خوبی در داخل کشور دارد و مطمئنا می تواند برنده تورنمنت باشد.

* آیا ایران می تواند برنده تورنمنت باشد؟

بله می تواند. ایران برابر ونزوئلا نشان داد تیم خوبی است و بازیکنان خوبی حضور دارد. از استقلال 5 بازیکن در تیم حضور دارد. سطح لیگ داخلی ایران بسیار بالا رفته است.

اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ روزنامه‌های ورزشی یکشنبه 2 دی

ی دسامبر 23 , 2018
مشرق نیوز - عکس/ روزنامه‌های ورزشی یکشنبه 2 &#...