بهتاش فریبا: پنج تیم اول مدعی قهرمانی این فصل هستند؛ نیم فصل دوم را پرقدرت آغاز می کنیم

بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در نیم فصل اول شروع خوبی نداشتیم ولی با بازگشت مصدومان و هماهنگی بازیکنان، نتایج خوبی کسب کردیم.

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت وگو با مهر، در خصوص عملکرد استقلال در نیم فصل اول هجدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* عملکرد تیم ها در نیم فصل اول؟

خوشبختانه در نیم فصل اول عملکرد تیم‌ها خوب بوده و به لحاظ فنی رشد قابل توجهی داشتند. تیم هایی مثل تراکتور، سپاهان، استقلال و پدیده در سال گذشته چه جایگاهی در جدول داشتند و امسال می بینیم که نسبت به فصل پیش، این تیم ها موفق تر بوده و عملکرد بهتری داشتند. خصوصا تیم پدیده که بسیار خوب بازی کرد و توانست هفته ها صدرنشین لیگ باشد. بنابراین اعتقاد دارم نیم فصل اول لیگ هجدهم بسیار خوب بوده و ۵ تیم که در بالا نام بردم به علاوه پرسپولیس مدعیان قهرمانی در پایان فصل هستند.

* عملکرد استقلال در نیم فصل اول؟

آبی پوشان شروع خوبی نداشتند آن هم به خاطر جدایی چند بازیکن، تعداد زیاد مصدومان و عدم هماهنگی بازیکنان با یکدیگر باعث شد تا این تیم امتیازات زیادی را از دست بدهد. با بازگشت مصدومان و هماهنگی بازیکنان، استقلال نتایج خوبی کسب کرد و توانست در ۴ بازی آخر خود به ۱۰ امتیاز دست پیدا کند و اگر اشتباهات داوری نبود مطمئنا استقلال این روزها در بالای جدول قرار داشت. اگر چه در بازی با پدیده هم، نیومایر دو موقعیت صد درصد را از دست داد اما استقلال می تواند با بازگشت مصدومان و جذب بازیکنان جدید، نیم فصل دوم را پرقدرت آغاز کند.

* نقش کمیته فنی در جدایی الحاجی گرو و نیومایر چقدر بوده است؟

یادتان باشد بحث نقش وجود ندارد. اعضای کمیته فنی نظر خود را در خصوص ماندن یا رفتن این دو بازیکن خارجی به مدیرعامل باشگاه ارائه دادند. نیومایر از بازیکنان بدشانسی بود که از ناحیه شصت پا دچار آسیب شد و نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. این اتفاق زمانی که خود من هم بازی می‌کردم برایم هم افتاد و سه ماه از بازی دور شدم اما در مورد گرو باید بگویم او بازیکن خوبی است و تلاش زیادی می کند اما مدل بازی او به درد استقلال نمی خورد و این دو بازیکن با توجه به اینکه انتظارات را برآورده نکردند از استقلال جدا شدند. با رفتن این دو بازیکن باید بازیکنانی جذب شوند که بتوانند برای استقلال مفید واقع شوند. کادر فنی باید دقت زیادی در خصوص جذب بازیکنان جدید برای نیم فصل دوم داشته باشد.

اخبار تیم استقلال


 مطالب مرتبط:

بهتاش فریبا: استقلال بازی با پدیده را هم برد؛ جدایی گرو و نیومایر هنر مدیریت بود!

بهتاش فریبا: اقدام صدا و سیما واقعا زشت بود؛ جبارف به درد استقلال می‌خورد و می‌تواند به این تیم کمک کند

بهتاش فریبا: استقلال از اشتباهات اول فصل ضربه خورد؛ تغییرات زیاد هماهنگی را از تیم گرفت!

بهتاش فریبا: استقلال در نیم فصل باید تقویت شود؛ کسب امتیاز مقابل سپیدرود و پدیده از نان شب واجب تر است

بهتاش فریبا: از مهاجم مهمتر خرید پلی میکر است؛ استقلال فعلا مدعی قهرمانی نیست!

بهتاش فریبا: استقلال همیشه یک تیم راست رو بوده است؛ بازی در چمن مصنوعی سخت است

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فرصت طلایی استقلال در نیم فصل دوم

س دسامبر 18 , 2018
به گزارش مشرق، تساوی با پدیده فاصله استقلا...