خطیر: فسخ قرارداد گرو و نیومایر از جذب 10 بازیکن سخت تر بود

علی خطیر در این باره گفت: من امروز هم گفتم، پروژه فسخ قرارداد نویمایر و الحاجی گرو کار یک روز و 2 روز نبود، یک ماه آنها رفتند و آمدند و در نهایت آنها پذیرفتند بدون یک ریال دریافتی اضافی قرارداد خود را فسخ کنند.  

او ادامه داد: آنها حاضر نبودند فسخ کنند و این را به جرات می گویم کار بسیار سختی انجام دادیم.  به نظرم فسخ قرارداد این دو بازیکن سخت تر از جذب 10 بازیکن بود. البته این را من می گویم که ما حقوق شان را به موقع دادیم و حاضر شدند تا همین جای فصل پول شان بگیرند و قرارداد خود را فسخ کنند.  

معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد اینکه گرو و نویمایر خودشان هم تمایلی نداشتند در ایران بمانند هم گفت: نمی دانم ولی آخر همه این حرف ها این بود که فسخ کردند و بدون مشکل رفتند. اگر اجازه می دادیم از ایران خارج شوند قانون به آنها اجازه می داد که بروند، کل پول شان را بگیرند و تازه با تیم جدید هم قرارداد امضا کنند، یعنی هم به هدف شان که رفتن از ایران بود می رسیدند و هم کل پول شان را می گرفتند.  ولی ما این اجازه را به آنها ندادیم و اول با آنها توافق کردیم. شما بویان و پروپئیچ را ببینید،  برای کار نکرده از ما شکایت کرده اند و باشگاه استقلال محکوم شد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فراخوان جدید برای واگذاری سرخابی‌ها

د دسامبر 17 , 2018
به گزارش مشرق به نقل از سازمان خصوصی سازی، &#158...