بهتاش فریبا: استقلال بازی با پدیده را هم برد؛ جدایی گرو و نیومایر هنر مدیریت بود!

بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: ما دنبال لطف داوری نیستیم. درست سوت زدن داوران، بهترین اتفاق است.

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه، در مورد بازی پدیده و جدایی گرو و نیومایر صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* تیم شفر در مسیر درستی قرار دارد

پیش بینی من این بود که استقلال 12 امتیاز از 4 مسابقه پایانی خود می گیرد و استقلال 12 امتیاز را گرفت زیرا گل استقلال صحیح بود و همه این را دیدند. در آن مقطع من نه احساسی صحبت کردم و نه تعصبی؛ ما بازی را می بینیم و روند تیم را درک می کنیم و متوجه می شویم که استقلال می تواند با این روند برنده باشد و تیم شفر در مسیر درستی قرار داشته و دارد.

* استقلال بازی با پدیده را هم برد

اولین اتفاق این بود که پدیده بازی آخر استقلال شد و دومین دلیل این بود که در بازی ماشین سازی تیم ما با وجود مساوی، خیلی خوب بازی کرد و موقعیت سازی، دوندگی و پیشرفت تاکتیکی در تیم دیده می شد. از طرف دیگر می دانستیم تیم های باقی مانده نسبت به بازی های گذشته آسان تر بود. البته استقلال خوزستان تیم بسیار خوبی است و دیدیم که در هفته های اخیر نمایش خوبی داشت. اگر من یک ماه قبل گفتم 12 امتیاز را استقلال کسب می کند، زیرا 3-4فاکتور مهم را بررسی کردم و پیشرفت تیم کاملا ملموس بود و با بررسی جمیع جهات این اتفاق افتاد. استقلال بازی پدیده را نیز برد اما داور مثل خیلی از بازی ها حق تیم را نداد.

* یک بازیساز و یک مهاجم اضافه می شوند

شرایط استقلال شرایط خوبی شد و حالا 55 روز تعطیلی می تواند خیلی به استقلال کمک بکند. مصدوم های استقلال می رسند و زمان کافی برای بدنسازی و کارگروهی دارند. شجاعیان، کریمی، آقاخان اضافه می شوند و یکی دو بازیکن خارجی نیز مد نظر باشگاه هستند. یک مهاجم و یک بازی ساز اضافه می شوند که حضور یک بازیساز برای در دست گرفتن ریتم تیم اهمیت زیادی دارد.

* سبک بازیکن خارجی باید به سبک بازی تیم بخورد

همیشه برای خرید بازیکن خارجی فاکتورهایی وجود دارد؛ یکی از این فاکتورها سبک بازی بازیکن و سبک بازی تیم است. در کنار این موضوع نیز بدشانسی وجود دارد. نویمایر بدشانسی آورد. متاسفانه بخشی از انگشت شست پای او آسیب دید که من نیز آن مصدومیت را تجربه کردم و چند ماه از فوتبال دور بودم. آن بخش بسیار جای بدی است و باعث می شود بازیکن اذیت شود. گرو هم بازیکنی بود که می خواست به استقلال کمک کند. او همیشه در بازی زحمت می کشید اما سبک بازی او متفاوت بود. نهایتا اما این دو بازیکن به تیم کمک نکردند.

* جدایی گرو و نیومایر هنر مدیریت بود!

نوع جدایی این دو بازیکن هنر مدیریت بود و مدیریت استقلال تمام حواس خود را جمع کردند تا این دو بازیکن در بهترین زمان و به شکلی مناسب جدا شوند. اکنون نیز دو جای خالی برای اضافه شدن شجاعیان و آقاخان فراهم شده است.

* افق استقلال روشن است

افق استقلال روشن است. شرایط تیم در جدول بهتر شد و فکر می کنم اگر دو یا سه بازی شروع نیم فصل دوم را امتیاز کامل بگیریم، کاملا مدعی خواهیم بود.

* هواداران نشان دادند کنار تیم هستند

هواداران استقلال این هفته نشان دادند که کنار تیم هستند و قلب آنها برای تیم می زند. هواداران همیشه وقتی احساس کرده تیم به آنها احتیاج دارد، در کنار تیم بوده اند.

* می خواهیم داور فقط درست قضاوت کند

ما دنبال لطف داوری نیستیم. درست سوت زدن داوران، بهترین اتفاق است. دیروز رسانه رسمی باشگاه فیلمی منتشر کرد که اتفاقات داوری را نشان می داد. برابر نفت مسجد سلیمان پنالتی به ضرر ما گرفتند که چشمی یک متر فاصله داشت و دیگر اشتباهات نیز از این دست بود. ما نمی خواهیم داور به ما کمک کند و می خواهیم فقط درست قضاوت کند. باید نیم فصل دوم اینقدر قوی باشیم که حتی این اشتباهات نیز به ما ضرر نزند.

اخبار تیم استقلال


مطالب مرتبط:

بهتاش فریبا: اقدام صدا و سیما واقعا زشت بود؛ جبارف به درد استقلال می‌خورد و می‌تواند به این تیم کمک کند

بهتاش فریبا: استقلال از اشتباهات اول فصل ضربه خورد؛ تغییرات زیاد هماهنگی را از تیم گرفت!

بهتاش فریبا: استقلال در نیم فصل باید تقویت شود؛ کسب امتیاز مقابل سپیدرود و پدیده از نان شب واجب تر است

بهتاش فریبا: از مهاجم مهمتر خرید پلی میکر است؛ استقلال فعلا مدعی قهرمانی نیست!

بهتاش فریبا: استقلال همیشه یک تیم راست رو بوده است؛ بازی در چمن مصنوعی سخت است

'

یک دیدگاه برای “بهتاش فریبا: استقلال بازی با پدیده را هم برد؛ جدایی گرو و نیومایر هنر مدیریت بود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش تمرین یکشنبه ظهر استقلال/ پایان تمرینات نیم فصل اول با بازی والیبال!

ی دسامبر 16 , 2018
آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال در نیم فصل &#157...