مصاحبه بازیکنان استقلال بعد از تساوی مقابل پدیده/ مدعی قهرمانی هستیم اگر بگذارند؛ داوران سر استقلال را بریدند!

مصاحبه بازیکنان استقلال  بعد از پیروزی پرگل مقابل سپیدرود

بازیکنان استقلال تهران پس از تساوی مقابل پدیده از بازی های معوق هفته دوازدهم لیگ برتر داور 3 امتیاز را از ما گرفت.

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان استقلال تهران  بعد از تساوی مقابل پدیده خراسان از هفته دوازدهم لیگ برتر، صحبت هایی در میکسدزون ورزشگاه آزادی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

* میلاد زکی پور

 بازی خوبی بود و هواداران سنگ تمام گذاشتند، دست تک تک آنها را می‌بوسیم. شرمنده‌ایم که نمی‌توانیم با داور و عوامل خارج از زمین بجنگیم. یا پنالتی ما را نمی‌گیرند و یا گل ما را آفساید اعلام می‌کنند تمام مردم دیدند که آفساید نبود اما بعد از 5 دقیقه کمک داور پرچم زد. این همه تماشاگر به ورزشگاه آمده بودند و دوست داشتند تیمشان برنده باشد اما تمام اشتباهات به سود پدیده بود. در دیدار مقابل استقلال خوزستان هم همین داور قضاوت کرد و آنجا هم به ضرر ما سوت زد، شرمنده هواداران شدیم. گل سالم ما را آفساید اعلام می‌کنند، در حالی که برای تیم‌های دیگر نمی‌گیرند، گل ما خیلی سالم بود اما رفتار خوبی با استقلال نمی‌شود. امیدواریم اما به شرطی که روند داوری‌ها تغییر کند. این همه هوادار به ورزشگاه می‌آیند اما همه ناراضی هستند.

یک هفته سرماخوردگی سختی داشتم به طوری که نمی‌توانستم نفس بکشم اما امروز هر چه در توان داشتم گذاشتم که امیدوارم هواداران راضی بوده باشند

* پژمان منتظری

 تصمیمات داور در بازی امروز خیلی پررنگ‌تر بود متأسفانه حرف خاصی نمی‌توان زد، تنها تفاوت استقلال با تیم‌های بالای جدول این است که حقش را نمی‌دهند اما وقتی آنها در شرایط سخت گیر می‌کنند به کمکشان می‌آیند حالا عمداً یا سهواً سود می‌‌برند نمی‌دانم.نمی‌دانم چرا در این سال‌ها این اتفاقات فقط برای استقلال رخ می‌دهد در حالی که امروز باید مدعی می‌شدیم دوباره ترمز استقلال را کشیدند. امیدوارم آنقدر قوی شویم که در چند جبهه بجنگیم نه فقط در زمین مسابقه. چرا وقتی که می‌توانستیم به حقمان برسیم اجازه نمی‌دهند اختلاف استقلال با تیم‌های بالای جدول همین است که در روزهای بدشان عمداً یا سهواً به آنها کمک می‌شود، هواداران چه گناهی کردند آنها چیزی جز پیروزی تیمشان نمی‌خواهند ما هم چیز اضافه‌ای نمی‌خواهیم. تنها حقمان را بدهند از فردا شروع می‌کنند به مصاحبه که فلان بازی، فلان اتفاق به سود استقلال رخ داده  و سود برده است اما امروز یک گل سالم زدیم و خیلی راحت حق ما را خوردند. حرف بدی نزدیم، درباره گلی که سالم بود و همه دیدند صحبت می‌کنیم به کسی هم توهین نکردیم. حالا اگر می‌خواهند محروم کنند، کل تیم را محروم کنند.

* وریا غفوری

بازی خوبی بود. فکر می‌کنم اولین بازی بود که پدیده هیچ فرصتی برای گلزنی نداشت. فکر می‌کنم امروز داور نتیجه را تعیین کرد. او به افتضاح‌ترین شکل ممکن گل سالم ما را مردود اعلام کرد. بازی با پیکان 2 امتیاز، بازی با فولاد 2 امتیاز، بازی با سپاهان 3 امتیاز و امروز هم 2 امتیاز از ما گرفتند. اگر داوران کمی دقت می‌کردند ما الان باید در صدر جدول قرار می‌گرفتیم. شما ببینید چگونه برای تیم‌های دیگر پنالتی می‌گیرند و چگونه گل سالم ما را مردود اعلام می‌کنند!در بازی حذفی برابر سایپا پنالتی سوم را برای ما نگرفتند. واقعاً با استقلال چه می‌کنند؟ اول فصل که کسی به داد این تیم نرسید و همه از استقلال جدا شدند. حال هم که شرایط اینگونه است. ما بعد از چند هفته که شرایط خوبی پیدا کردیم از داوری ضربه می‌خوریم. اگر استقلال را اذیت نکنند قطعاً قهرمان لیگ خواهد شد.

* الحاجی گرو

پیشنهاداتی دارم، اما اول باید با مدیر برنامه‌هایم صحبت کنم. هواداران واقعی استقلال واقعا خوب هستند، اما رفتار برخی هواداران را درک نمی‌کنم چرا اینطور رفتار می‌کنند. یشنهاداتی دارم، اما باید با مدیر برنامه‌ها و باشگاه صحبت کنند، من از شرایطم در استقلال راضی هستم.

 * مهدی رحمتی

بعد از چند پیروزی متوالی که نتایج خوبی هم کسب کردیم امروز با تیم خوب پدیده بازی داشتیم،گل‌محمدی نشان داده در هر تیمی که حضور داشته تا چند سال بعد از آن تیم خوب نتیجه گرفته است حتی اگر یک مربی مبتدی هدایت آن تیم را بر عهده بگیرد. مروز خیلی خوب بازی کردیم،چندین موقعیت خوب هم داشتیم اما تیم داوری با شاهکارش گل سالم ما را مردود اعلام کرد. هفته قبل قلعه‌نویی درباره مسائل مختلف داوری صحبت کرد با آقای تاج سلام می‌کنم و امیدوارم به عنوان نفر اول فدراسیون به این مسائل ورود کند، چطور می‌شود که تمام تیم‌ها اعتراض دارند. در دیدار مقابل پیکان، سایپا و سپاهان از داوری متضرر شدیم وقتی تمام تیم‌ها اعتراض می‌کنند حتماً مشکلی وجود دارد.آقای تاج باید الان جوابگو باشد این همه تماشاگر برای موفقیت تیمشان به ورزشگاه آمده بودند اما با ناراحتی رفتند. ما تمام تلاشمان را کردیم، گل هم زدیم، دیگر باید چه می‌کردیم. اگر تاج بازنشسته است که برود ما که نمی‌توانیم ضرر کنیم به خاطر اینکه یک نفر می‌خواهد از بازنشستگی خارج شود ما باید تاوان بدهیم. وقتی تمام تیم‌ها از یک موضوع صحبت می‌کنند حتماً یک چیزی است. هفته قبل سپاهان گلی از پرسپولیس خورد که دو سال قبل ما همان‌طور از پرسپولیس خورده بودیم که بعد از اعتراض من اخراج شدم. چه کسی آن دربی را سوت زد و من را اخراج کرد؟ همه می‌دانند نیازی نیست من بگویم. پرسپولیسی ها که صد درصد درست می‌گویند. همه چیز به ضرر آنهاست. ما همه چیز داریم، پول داریم، زمین تمرین خوب داریم اما آنها هیچ چیزی ندارند.

* روزبه چشمی

همه بازی را دیدند. توپ به دست بازیکن ما خورده است و داور می‌گوید که باید کارت زرد نشان دهم! چرا گل سالم ما را آفساید گرفت؟ من از انتهای زمین دیدم که آن صحنه آفساید نبود، پس چطور کمک داور از 2 متری اعلام آفساید کرد؟ ساق پای طارق به شدت آسیب دید و زخم شد، اما داور می‌گوید بازی باید ادامه پیدا کند. من فکر می‌کنم قوانین داوری برای استقلال فرق می‌کند. در حال نابود کردن استقلال هستند. در ابتدای کار کمی بدشانسی داشتیم و بد بودیم؛ بازی‌هایی که می‌توانستیم برنده باشیم را هم از ما گرفتند. بازی برابر سپاهان، پیکان، پدیده، فولاد و سایپا داوری به ضرر ما بود. در بازی مقابل استقلال خوزستان ما از حریف پیش بودیم و حرف عقب نشسته بود، اما داور بازی را به دلیل بارش باران قطع کرد! او با این تصمیمش روند بازی را بهم زد، اما به هر حال تواستیم پیروز باشیم. من نمی‌خواهم از تیمی نام بیاورم، اما قانون داوری برای بازی‌های ما فرق می‌کند. کتاب قانون داوری برای بازی‌های استقلال برعکس است. برخی تصمیم‌های خنده‌دار کار را خراب کرد؛ مگر می‌شود که اوضاع اینگونه باشد؟ ما نمی‌خواهیم داور‌ها به سود ما سوت بزنند، اما نباید اینگونه هم برخورد کنند.

وی درخصوص اینکه قلعه‌نویی اعلام کرده تیم‌ها باید برای نایب قهرمانی بجنگند، گفت: شواهد این را نشان می‌دهد!

* فرشید باقری

ما بازی خوبی انجام دادیم. جا دارد از تماشاگران که امروز به ورزشگاه آمدند تشکر کنم اما متاسفانه داوری اتفاقی را رقم زد که باعث شد نتوانیم3 امتیاز را بگیریم. در بازی با سپاهان، فولاد خوزستان و چند بازی دیگر پنالتی‌های ما گرفته نشد و در این بازی هم 100 درصد گل ما درست بود. نمی‌دانم مشکل آنها با استقلال چیست اما امیدوارم این رویه تمام شود.

هافبک تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند تیمش می‌تواند در نیم‌فصل دوم مدعی باشد، گفت:خودتان می‌بینید اما اگر اجازه دهند حتما مدعی قهرمانی هستیم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

منتظری: دوباره ترمز استقلال را کشیدند

پ دسامبر 13 , 2018
به گزارش مشرق، پژمان منتظری بعد از تساوی ص&#1601...